Sledsimulator

Slätabjörnen

Välkänd medlem
15 dec 2012
1.512
4
16
Falun
Även Crome och Opera drabbas. Helt jävla omöjlig att bli av med. Testat alla jäkla program som finns för att ta bort sånt skit. Programmet segar även ner datorn och laddar ner ännu mer jävelskap. -Mina kortuppgifter kapades, men tur som jag hade så var det 2 dagar innan lön så det försvann bara drygt 2 000, som jag fick tillbaks av banken efter en tid.

En kompis som är universitetsutbildad på program och virus, försökte hjälpa mig men hans enda förslag, efter hans idoga försök att rensa, var att blåsa alla mina 3 diskar och ominstallera. Jättekul.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

limpdjur

Välkänd medlem
1 sept 2007
839
1
16
Du skall inte ladda hem ilivid, eftersom det ligger på nån svettig gratis server så är det "reklam" sida först som den lurar en att klicka på fel.

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Även Crome och Opera drabbas. Helt jävla omöjlig att bli av med. Testat alla jäkla program som finns för att ta bort sånt skit. Programmet segar även ner datorn och laddar ner ännu mer jävelskap. -Mina kortuppgifter kapades, men tur som jag hade så var det 2 dagar innan lön så det försvann bara drygt 2 000, som jag fick tillbaks av banken efter en tid.

En kompis som är universitetsutbildad på program och virus, försökte hjälpa mig men hans enda förslag, efter hans idoga försök att rensa, var att blåsa alla mina 3 diskar och ominstallera. Jättekul.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
Alla virus går att få bort utan att blåsa rent datorn.
Har du testast det simplaste av dem alla att dra ut nätverkskabeln så den inte kan ladda hem mer, sen går du in i felsäkert läge, sen tar du ditt USB minne och går till en annan dator och laddar hem ett antivirus program som du lägger på usb minnet och sedan för in i din dator och sedan söka efter virus....

Annars om du vill rädda det du har på dina diskar kan du plocka ut dem och sätta in dem i en annan dator som ni startar upp i felsäkert läge och sen rensar dem på virus på ett virus program..

Har ingenting att göra idag så funderar på att dra hem det där viruset så man får jävlas lite :D

comzze

Välkänd medlem
19 dec 2012
108
0
6
Piteå
Tycker det har kommit in för lite donationer till utvecklaren, bara 243 dollar (målet är ju 1500 dollar)... så in på sidan och donera ;)

1337_Anton

Aktiv medlem
2 nov 2010
98
0
6
Hpda
Vad har ni för program ni öppnar spelet med på mac? å varför får jag inte det och funka, öppnar nått klipp på typ 6sekunder när jag startar spelet.