Skoterkörning mitt på storgatan i Luleå!

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
Tycker inte om att läsa/höra om sånt här, sååå onödigt!! Att dom inte kan använda tiden till nått vettigare??!!:argh:

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
Och kan inte råda bot på det heller.
Bitvis sant. Någon djävel känner väl idioten som gjorde det.
Sätt dit fanskapet.

Om den är stulen så är en sån där stöld som ett mattlås hade fixat...

Bara att inse mattlås + kätting är det som gäller i Luleå.:mad:

Phazer07

Medlem
24 nov 2008
8
0
1
Är förarbevisutbildare och gissa om det känns otacksamt att lägga ner massor med timmar av ideellt arbete varje vinter när sådant här händer...

AC_zr

Välkänd medlem
2 sept 2008
1.074
0
16
vilhelmina
fan va korkat att köra inne i stan med en skoter de förstör för alla som gillar att köra, är vell bara 14 men tycker de är så ***** korkat gjort

RilleJ

Välkänd medlem
26 dec 2008
304
0
16
Piteå
Ett par benbrott hade varit på sin plats. Synd att det alltid ska gå så bra för idioter.
Men nu fick han sig ju ett benbrott :beer:
Alltså, varför kör man över Sundsgatan ?!

Edit: För att komma till andra sida.... Eller PÄS

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
Så sant så men det hjälper knappast hur folk ser på skoteråkningen :mad:

Hoppas lagens långa ? arm ger dryga och välförtjänta böter. 10 000 hade varit på sin plats.:D

dekspjuth

Välkänd medlem
19 aug 2008
304
1
16
Piteå
Låter nästan som att detta är något du är stolt över :confused:

Sätt dit honom istället !

Det är precis typ sånt här som skjuter oss skoterägare i foten och driver allmänheten mot oss ! = FÖRBUD etc etc

.
haha nej jag är inte stolt, sätta dit? förklara hur du menar!, och jag tkr också det är dåligt att man kör på sådana ställen.

denTTa

Medlem
7 jan 2009
44
0
1
antnäs

nae articaten som krokade i stan vart stulen från ett slags tält på f21 där försökte dom oxå snoo en lynx adventure-06(min kompis far) men har ju chip i dessen så dom fick inte igång den då slog dom sönder den ist dynan mätarn och en sidokåpa ganska onödigt:S...hoppas att dom fick jävligt ont när dom krocka.. villka idioter...:mad:

J

-Jacob-

nae articaten som krokade i stan vart stulen från ett slags tält på f21 där försökte dom oxå snoo en lynx adventure-06(min kompis far) men har ju chip i dessen så dom fick inte igång den då slog dom sönder den ist dynan mätarn och en sidokåpa ganska onödigt:S...hoppas att dom fick jävligt ont när dom krocka.. villka idioter...:mad:
Så onödigt att slå sönder sakerna, det är en sak att man tar något som inte är ens eget.
Men att slå sönder andras grejjer är ju snäppet värre tycker jag, eftersom att det finns ingen anledning till att göra det:mad:
Ps. nu tycker jag ju såklart INTE att det är bra att stjäla men...