Och kan inte råda bot på det heller.Mamma, pappa , gubbe , kärring oavsett så är det fan inte bra.
Bara inse att vi övriga inte skall acceptera sån här idioti.
Bitvis sant. Någon djävel känner väl idioten som gjorde det.Och kan inte råda bot på det heller.
Men nu fick han sig ju ett benbrott :beer:Ett par benbrott hade varit på sin plats. Synd att det alltid ska gå så bra för idioter.
Låter nästan som att detta är något du är stolt överhaha
jag känner han som krockade
haha nej jag är inte stolt, sätta dit? förklara hur du menar!, och jag tkr också det är dåligt att man kör på sådana ställen.Låter nästan som att detta är något du är stolt över
Sätt dit honom istället !
Det är precis typ sånt här som skjuter oss skoterägare i foten och driver allmänheten mot oss ! = FÖRBUD etc etc
.
Är det samma nötskalle som kommit till Piteå???
http://www.pitea-tidningen.se/nyheter/telegram/artikel.aspx?ArticleId=4341288
Så onödigt att slå sönder sakerna, det är en sak att man tar något som inte är ens eget.nae articaten som krokade i stan vart stulen från ett slags tält på f21 där försökte dom oxå snoo en lynx adventure-06(min kompis far) men har ju chip i dessen så dom fick inte igång den då slog dom sönder den ist dynan mätarn och en sidokåpa ganska onödigt:S...hoppas att dom fick jävligt ont när dom krocka.. villka idioter...![]()