Skoter spel

StarTrak

Välkänd medlem
7 jan 2006
934
0
16
Kiruna
vet inget bra skoterspel man kan rekomendera ett bra cross och atv spel, MX vs ATV unleashed, kan köra massa saker, cross,atv,monstertruck, buggy m.m man kör ju inte skoter då men man kun ju låssas :p
 

Tapan1

Aktiv medlem
26 aug 2008
86
0
6
muodoslompolo
hehe nä men låt folken lista ut det själv, så lite fantasi kan dom ju inte ha...

själv sitter jag just nu och gör min egen xcr 600 plus kläder, hjälm osvosv

gjort klart xcr nu, fick ingen bra bild på den men ser iaf skitbra ut i spelet.
kom igän robbin jag har försökt leta bland filerna men hittar inte skinsen:D:D kan du inte hjälpa oss:D??? snälla:D
 

RilleJ

Välkänd medlem
26 dec 2008
304
0
16
Piteå
hehe nä men låt folken lista ut det själv, så lite fantasi kan dom ju inte ha...

själv sitter jag just nu och gör min egen xcr 600 plus kläder, hjälm osvosv

gjort klart xcr nu, fick ingen bra bild på den men ser iaf skitbra ut i spelet.
sen går det ju att modda om skotern med andra färger osv men det är en hemlighet jag behåller för mig själv
höhö.... ändra skinsen va ju inte allt för svårt:p Sitter o kör en arctic jag:p

funderar på o "bygga" en ockelbo också:p
Jag hatar er! :aetsch:
 
D

Deleted member 6797

sledheadz ska tydligen inte funka med vista, och robin jag tycker att du är rent ut sagt elak när du inte berättar hur jag gör om min sledheadzskoter till en sks..

haha men f***a då ja ska ju ändå installera om datan å då her ja in xp då för har bara 1 gångs vista:) bärbart you know hehe
 

Stelt

Välkänd medlem
5 nov 2008
1.088
0
16
Luleå
sledheadz ska tydligen inte funka med vista, och robin jag tycker att du är rent ut sagt elak när du inte berättar hur jag gör om min sledheadzskoter till en sks..

och trycker man på k så ändrar man textur eller vad det nu heter.. och på F-knapparna så kan man använda en kamera så att säga haha, å P är ju paus..


http://jonnaathaan.bilddagboken.se/p/show.html?id=302998068&directlink=1
Det ska gå att köra med som XP ändå, högerklicka på ikonen och tryck på egenskaper, sök sedan efter något som heter typ kompatilibitetsläge och välj XP.
 
B

Buktholmen

Ingen som skulle adda mig på msn å skicka spelet till mig? Får det inte att funka genom utorrent :(
 
B

Buktholmen

den ska ju finnas att ladda ner från extremebits (stavning?) sök bara på skoterspel
Laddade ner torrenten därifrån, men funkar ändå inte. :( Kan ingen tänka sig skicka om jag skickar min msn genom PM?
 
B

Buktholmen

inte funkar på datan, det står att de är frädigtladdat men får inte igång det.
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
hur bra är du med datorer för det första måste jag fråga? ta inte illa upp =)
har du lagt det i programmappen och startat det med genvägen?
har du vista eller xp?
 
D

Deleted member 6797

hur bra är du med datorer för det första måste jag fråga? ta inte illa upp =)
har du lagt det i programmappen och startat det med genvägen?
har du vista eller xp?

jag har då vista men de har min kompis å de funkar för han? ska de bara va 68mb stort?eller ja som ladda ner fel?
 
B

Buktholmen

hur bra är du med datorer för det första måste jag fråga? ta inte illa upp =)
har du lagt det i programmappen och startat det med genvägen?
har du vista eller xp?
Haha, ja är ganska mycke på datorn men kan inte så mycke :p Största orsaken beror på orken :D
 
B

Buktholmen

Vad går egentligen Sledheads ut på? :hmmmm: Måste man klara av alla uppdragen på 3 min? För om jag lyckas med 4 uppdrag så sparas det inte. Vad händer efter uppdragen om man klarar av dom?:stupid:
 

kobbe

Välkänd medlem
21 mar 2007
200
0
16
Gällivare
Ingen aning men kom ihåg att det är ett DEMO spel, kan för övrigt fixa spelet till er som inte har den, skicka bara ett PM.


Edit: Vad säger reglerna om piratkopiering?