Skoter spel

B

Buktholmen

Exakt vad är det som händer när det inte vill gå igång?
När man klickar på det så blir det svart på skärmen, så som det brukar när man startar spel, men det startar inte och så kommer det fram en liten ruta som jag inte alls ha idas läsa vad det står.
 

Rotax454

Välkänd medlem
12 dec 2008
384
0
16
Älvdalen
När man klickar på det så blir det svart på skärmen, så som det brukar när man startar spel, men det startar inte och så kommer det fram en liten ruta som jag inte alls ha idas läsa vad det står.

Men ta den ikonen med det långa namnet. då funkade det för mig.
 

hockeybruden

Välkänd medlem
6 jan 2009
260
0
16
Luleå
jag hade ett ganska roligt skoter spel till xbox, Arctic Thunder :) nån som vet när och var man kan köpa de dära nya Ski-doo spelet? hittar inge då jag googla :/
 

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
Satt och gjorde om hopp och grejer i Sledheads, på en av skyltarna
DiamondHillsHotel_text.tga

Vad står det på den?
jag lyckas tyda:
"Skål å Välkommen till hajk [en massa rappakalja] haha inni helvete kul det här rä. Det är ju inte meningen att du ska kunna läsa detta mer tänkt som utfyllnad. Men om du mot förmodan kan läsa detta så skicka ett email till ???????"

Må tro om jag har tråkigt på måndagkvällen :D
 

hockeybruden

Välkänd medlem
6 jan 2009
260
0
16
Luleå
de gå it få bilden större? men de är ju de måndakvällar e till för :D

Satt och gjorde om hopp och grejer i Sledheads, på en av skyltarna
DiamondHillsHotel_text.tga

Vad står det på den?
jag lyckas tyda:
"Skål å Välkommen till hajk [en massa rappakalja] haha inni helvete kul det här rä. Det är ju inte meningen att du ska kunna läsa detta mer tänkt som utfyllnad. Men om du mot förmodan kan läsa detta så skicka ett email till ???????"

Må tro om jag har tråkigt på måndagkvällen :D
 

hockeybruden

Välkänd medlem
6 jan 2009
260
0
16
Luleå
Tog och beställde Ski-doo Snowmobile challenge till ps3 förra veckan. Kommer nog inom dom närmaste dagarna :)
du kommer att bli grymt nöjd :) jag köpte he spele av "Bizz3" hära, helt nöjd :) nog had he väl vart roligare om he fanns ett polaris spel, men man tager vad man haver ;p