Skoter Ă„kning USA

jimmyu

Aktiv medlem
21 okt 2007
51
14
8
Som alla andra tycker jag ocksÄ det var riktigt bra skrivet och Àr sjÀlv riktigt sugen pÄ en liknande resa men just höjden man kör pÄ och hur jobbigt det verkar vara gör att jag tvekar lite.
VÀger tyvÀrr nÄgot mer Àn dig och har inte samma lÀngd att fördela det pÄ sÄ tror att det kan bli vÀl jobbigt men fÄr vÀl ha det som morot för att komma i form.
 

backmouse

VÀlkÀnd medlem
24 feb 2011
192
40
28
V-Ă„s
Som alla andra tycker jag ocksÄ det var riktigt bra skrivet och Àr sjÀlv riktigt sugen pÄ en liknande resa men just höjden man kör pÄ och hur jobbigt det verkar vara gör att jag tvekar lite.
VÀger tyvÀrr nÄgot mer Àn dig och har inte samma lÀngd att fördela det pÄ sÄ tror att det kan bli vÀl jobbigt men fÄr vÀl ha det som morot för att komma i form.
Det viktga Ă€r att fĂ„ upp flĂ„set. Åkte dit igen slutet pĂ„ Feb. DĂ„ hade jah passat pĂ„ att köraa snabb gĂ„ng pĂ„ bandet 1h under 2 veckor. Samt 10 min armhĂ€vningar, situps Ă„ upphopp varje morgon. Blev en jĂ€kla skillnad. Utan att jag för det förĂ€ndrade min spolformade lĂ€ckra kropp.

VÀl pÄ plats Àr ju du kunden. SÄ du bestÀmmer vad du vill göra. Trött? Stoppa Ä gör en brasa. KÀka lite..
 
Reactions: jimmyu