Skidoo Mxz 440x/800 - 02

PeterIo

Välkänd medlem
18 aug 2012
138
0
6
Östersund
Jag tycker du ska höja styret lite till! och spara det där styret! :)

Jag har haft slp powder pro skidor

Och nu har jag C&A skidoor och tycker dom är betydligt bättre :)
 

Dada

Välkänd medlem
25 feb 2012
128
0
6
Luleå
www.youtube.com
jag tycker att det vart riktigt bra med röd huven!
Tack så mycket jag tycker också det vart bra:)
Jag tycker du ska höja styret lite till! och spara det där styret! :)

Jag har haft slp powder pro skidor

Och nu har jag C&A skidoor och tycker dom är betydligt bättre :)
Blir nog att byta till högre höjare och köra med de styret och smälla dit en burkrem:)
får se vilka skidor det blir beror på pengar!
 

Dada

Välkänd medlem
25 feb 2012
128
0
6
Luleå
www.youtube.com


Någon sa att de var snyggare med original huven! kan inte annat än att hålla med!
har någon film när jag drar nå res vet inte om ni vill att jag lägger upp isånafall gör jag det :)

btw, den har inte skurit ännu!
 

Dada

Välkänd medlem
25 feb 2012
128
0
6
Luleå
www.youtube.com
[video]https://www.youtube.com/watch?v=uUcvvrVVjVU[/video]

Här är videon den är inte så jätte bra och de är när jag hade röda huven kan fixa bättre videos senare:)
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå


Någon sa att de var snyggare med original huven! kan inte annat än att hålla med!
har någon film när jag drar nå res vet inte om ni vill att jag lägger upp isånafall gör jag det :)

btw, den har inte skurit ännu!
Alla! sa det... 😜
 

HampusDj

Välkänd medlem
24 maj 2006
2.611
10
38
33
Lugnvik
Just 440 -02 har det snyggaste dekalsättet av alla mxzor med zx chassit enligt mig. Så riktigt snygg skoter du har där :)

Kollade videon nu genom telefon och fick för mig att din primär skrammlade endel på tomgång !? Något jag bara fick för mig eller ? Annars kan de ju vara värt att kolla upp :)
 

Dada

Välkänd medlem
25 feb 2012
128
0
6
Luleå
www.youtube.com
Just 440 -02 har det snyggaste dekalsättet av alla mxzor med zx chassit enligt mig. Så riktigt snygg skoter du har där :)

Kollade videon nu genom telefon och fick för mig att din primär skrammlade endel på tomgång !? Något jag bara fick för mig eller ? Annars kan de ju vara värt att kolla upp :)
haha de var inget du fick för dig, de är standard på lynx och skidoo sån här 800 ska fixa till det nu innan jag säljer den:)
 

Dada

Välkänd medlem
25 feb 2012
128
0
6
Luleå
www.youtube.com
[video=youtube;7ODPw7q2a38]http://www.youtube.com/watch?v=7ODPw7q2a38[/video]

där är en till video, jag vet att den skramlar från variatorn de är beställt grejer till den:)
 

Dada

Välkänd medlem
25 feb 2012
128
0
6
Luleå
www.youtube.com
Har funderingar på att sälja mitt chassi och skaffa ett rev chassi och slänga i motorn i de? med tanke på att min motor är såpass fräsch och jag funderar på att skaffa en rev 440/800 eller bara en 800 så kanske det lika gärna går att skaffa ett chassi osv! och kanske starta en projekttråd om det! men vet inte om det blir bra får se.
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
Vill du skruva så är det perfekt!

Vill du komma billigt undan är det katastrof.

Sälj din skoter komplett och köp en rev 800 komplett. Spring sen på stan 400 timmar (tiden det tar att göra bytet)och samla burkar.

Gratis skoter!