Japp bara det att det är 4-5 mil dit, men det får väl bli så om jag inte får ordning på det själv / Tack för svar!!ja, har du garanti så är det väl bara att svänga förbi å klaga.. : )
Har ej elstart!!Har du elstart? i sånna fall är det inte ovanligt att det skrammlar. Syrrans skoter är exakt likadan precis innan den startar tror man att hela skiten ska skrammla i bitar. Har dock fungerat problemfritt sedan 02.
Låter som om det är från vänster sida så det kanske är det, bör jag isåfall göra något åt det?Hör du ifrån vilken sida det är? så det inte är bara vikterna i variatorn som skramlar lite???
OK, den skramlar lite innan den varvar ner från 3500 till 2000varv, är det vikterna som skramlar?och kan man göra något åt det? smörja eller byta nått? Jag är tacksam för svaren /Niklaspolarisarna brukar skramla lite grann ifrån primären men det beror uh på HUR mycket den skramlar.. lite rassel får du nog räkna med
Är inte det vanliga polaris-ylet när man bromsar/saktar in då?Jag har precis köpt en xc 600 05:a, jag hör nått typ av skrammel eller rassel precis innan jag stannar efter att jag kört en stund, någon som vet vad det kan vara?
Är inte det vanliga polaris-ylet när man bromsar/saktar in då?
Annars så krängningshämmarna kan skramla endel det brukar ju höras när man står still.