Nja, Jorm är på tok för långt söderut, man är ju nästan i Skåne och dessutom var förra träffen i princip på samma ställe.
Kronogård har inga leder att skryta över, så vill man tuffa runt efter leden så är det ingen idé att åka dit tycker jag.Ett annat förslag är Kronogård (nedanför Jokkmokk) men det är rätt bra med träd där tyvärr. Jag tror att det finns ett gäng från Harads som kan guida iaf.
Det är dock bättre körning runt A-jaur enligt mig. Både ledsmisk och puderbus.
Sverige är det, men andra faktorer som tid, planering och ekonomi spelar tyvär in.En stilla undran.. Är det inte så att skotersverige är såpass stor att det skulle rymmas två träffar per år? En norröver och en lite mer söderut?
Har skickat ett förslag till Nordland nu - jag lovar, ni blir inte besvikna!Sverige är det, men andra faktorer som tid, planering och ekonomi spelar tyvär in.
vi har ju rätt mycket att stå i när väl säsongen är igång.
jag tror rent personligen vi får nöja oss med en träff per år och hellre flytta runt träffenför varje år.
däremot finns det ingenting som hindrar läsarna att åka med oss på olika platser.
-har för mig Nordland skrivit en tråd om detta nånstans.
vi kommer mycket gärna om ni vill visa oss era smultronställen:hello: -vi gör tidningen för och med er!
Saxnäs är väl lite väl långt söderut för en träff för oss i norr?