Ny prenumerantträff!

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Nackdelen med Vougga är att på högfjället så har det oftast blåst ihop. Och det tappar ju lite "grävfaktor". Men åkningen är fantastisk om man hittar åt lite fluff! Så jag är på!

TräsketPatte

Välkänd medlem
1 jan 2000
658
0
16
49
Luleå
Skall det bli nån spridning på det hela så låter Arvidsjaur som ett mycket bra alternativ. Ligger "centralt" till i de norra delarna av landet :)

Bean_75

Välkänd medlem
20 nov 2006
322
0
16
Luleå
Jag tycker arvidsjaur låter som ett vettigt alternativ. Finns som sagt härlig led samt grym puderåkning på sina ställen...:)

jockegubben

Välkänd medlem
2 nov 2007
4.923
6
38
Harads
www.Jockegubben.pixbox.se
Ett annat förslag är Kronogård (nedanför Jokkmokk) men det är rätt bra med träd där tyvärr. Jag tror att det finns ett gäng från Harads som kan guida iaf. :)
Det är dock bättre körning runt A-jaur enligt mig. Både ledsmisk och puderbus.
Kronogård har inga leder att skryta över, så vill man tuffa runt efter leden så är det ingen idé att åka dit tycker jag.

A-jaur låter som ett bättre förslag.

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
En stilla undran.. Är det inte så att skotersverige är såpass stor att det skulle rymmas två träffar per år? En norröver och en lite mer söderut?

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
En stilla undran.. Är det inte så att skotersverige är såpass stor att det skulle rymmas två träffar per år? En norröver och en lite mer söderut?
Sverige är det, men andra faktorer som tid, planering och ekonomi spelar tyvär in.
vi har ju rätt mycket att stå i när väl säsongen är igång.

jag tror rent personligen vi får nöja oss med en träff per år och hellre flytta runt träffenför varje år.
däremot finns det ingenting som hindrar läsarna att åka med oss på olika platser.
-har för mig Nordland skrivit en tråd om detta nånstans.
vi kommer mycket gärna om ni vill visa oss era smultronställen:hello: -vi gör tidningen för och med er!

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
Sverige är det, men andra faktorer som tid, planering och ekonomi spelar tyvär in.
vi har ju rätt mycket att stå i när väl säsongen är igång.

jag tror rent personligen vi får nöja oss med en träff per år och hellre flytta runt träffenför varje år.
däremot finns det ingenting som hindrar läsarna att åka med oss på olika platser.
-har för mig Nordland skrivit en tråd om detta nånstans.
vi kommer mycket gärna om ni vill visa oss era smultronställen:hello: -vi gör tidningen för och med er!
Har skickat ett förslag till Nordland nu - jag lovar, ni blir inte besvikna! :)