Hur gammal är alla?

B

Buktholmen

du har ju inte bytt upp dig så jätte mkt på 4 år xD jag gick från 82 till 92 och nu blir det en 01 xD
Är det viktigt hur många år det skiljer på skotrarna? I så fall så har jag missat nåt.. :hmmmm:
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
hej jag är 12.5 år och är bäst i världen med min et250 som jag har fått av morfar. Hatar alla som får nyare skotrar än -90 (snobbar!) just det ingen har köpt en skoter åt mig för det fixade jag själv (ringde själv morfar) jag jobbar också jättemycket! Diskar åt mamma och pappa och då får jag 20 kr! Så ibland köper jag nytt tändstift till skotern. Tanka får jag inte göra ännu, först när jag fyller 13 säger mamma så det är därför jag får bensinen, ÄR INGEN SNOBB!!



Känns det igen? kanske dags att införa åldersgräns på forumet?
Btw så är väl jag helt korkad pga jag sålde iväg en 03a och köpte en 00a för årsmod är tydligen allt som gäller.. Och jag tänker inte gå in på hur jag skaffar pengar till leksaker..
 
B

Biosteel

hej jag är 12.5 år och är bäst i världen med min et250 som jag har fått av morfar. Hatar alla som får nyare skotrar än -90 (snobbar!) just det ingen har köpt en skoter åt mig för det fixade jag själv (ringde själv morfar) jag jobbar också jättemycket! Diskar åt mamma och pappa och då får jag 20 kr! Så ibland köper jag nytt tändstift till skotern. Tanka får jag inte göra ännu, först när jag fyller 13 säger mamma så det är därför jag får bensinen, ÄR INGEN SNOBB!!



Känns det igen? kanske dags att införa åldersgräns på forumet?
det har jag förespråkat länge :eviltongue:
 

ENordstrom

Välkänd medlem
20 nov 2006
1.126
0
36
Skellefteå
Jo det vore något:rolleyes:

Men åter till topic.
Tänkte inte skriva i den här tråden förrän jag fyllt 18, så idag passar det bra :beer:
 
D

Deleted member 6797

ja är 16 bast och min förstaskoter är edge 600an ja har nu. men ja har haft en ***** massa moppar från då ja var 12.
1.suzuki lt 80cc
2.kymco kxr 250
3.honda mt5
4.honda mt5
5.norsjö shopper
6.yamaha fs1
7.derbi drd limited edit. 1 av 50 i sverige
8.suzuki k50b
9.polaris edge 600 02

suzukin och skotern e de enda ja har kvar, men ska sälja den å köpa bil
 

Trapper 602 (503)

Välkänd medlem
23 apr 2009
1.288
1
16
28
Haparanda Kommun
du har ju inte bytt upp dig så jätte mkt på 4 år xD jag gick från 82 till 92 och nu blir det en 01 xD
Meh vf? vad menar du ienkligen?

Har här hemma en 30 år gammal maskin och den har jag inte tänkt byta bort på LÄNGE :laugh: Farsan å jag ska ta bort den först då den börja rosta bort! :D Tar kanske bort den när jag blir 30! :laugh:
 

AC_zr

Välkänd medlem
2 sept 2008
1.074
0
16
vilhelmina
du har ju inte bytt upp dig så jätte mkt på 4 år xD jag gick från 82 till 92 och nu blir det en 01 xD
man byter juh till nå bättre eller sämre beror juh på va man vill. vill jag ha pengar men endå en skoter så byt jag den mot nån billigare sak samma om den är äldre??
 

Trapper 602 (503)

Välkänd medlem
23 apr 2009
1.288
1
16
28
Haparanda Kommun
Hahaha! :D precis, men tagga ner lite nu :laugh: Innan tråden spårar ur...

Men ärligt talat så fattar jag inte vad Zatt menar ändå så jag bryr mig inte XD

:ciao: Nu glömmer vi det, hoppa över det nästa gång ni läser tråden vettja!
 

KalleT

Välkänd medlem
8 nov 2008
2.350
3
38
Frösön/Rönnöfors/Offerdal
Tja Kalle Heter jag,tänkte skriva lite om mig själv,fyller 32år snart,har jobbat som mekaniker i snart 10år,kört skoter i hela mitt liv,skruvat likaså,kommer i från Rönnöfors, 1,5mil från skotrarnas mecka Åkersjön,bor på frösön i jämtland,
saker jag HATAR med forum är..... ALLA SNORUNGAR SOM FÖRSTÖR ALLA TRÅDARNA!!! så man är tvungen att gå igenom 38 sidor me skit som inte ens handlar om saken/sakerna som trådskaparen skrev,tycker även att man kan fylla i kontaktinformationen lite bättre så man ser vart alla kommer i från samt riktigt namn ålder m,m
saker som är BRA med forum.... man lär sig mkt som man kanske inte kunde förut,får mkt inspiration,och man kan hjälpa alla som har problem som kanske inte kan så mkt själva.

kan även ta på mig lite moderator jobb och sålla lite onödiga inlägg,kollar runt lite här inne nästan varje dag
 

snowmobileer

Välkänd medlem
27 maj 2009
366
0
16
det börja väll med en kittycat vid typ 1 års ålder?nu är man 13 och har en 500 edge :)