Hmm vad är detta för stadsbo som inte vet bättre?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Niklas.L

Välkänd medlem
5 sept 2006
330
0
16
Sthlm
"Ute på sjön lät det som jag hamnat mitt i en isracingtävling, trots att jag inte såg till några motorcyklar."
Skulle de vart OK om de va Motorcyklar??

"Dessa skotrar hyrs ut krav- och ansvarslöst till okunniga turister som leksaker."
Kan hålla med lite att många som hyr inte kan så mycket. Men va jag vet så kollas alltit körkort/legg + förarbevis.

"Denna skoterkörning saknar också allt berättigande ur miljö- och klimatsynpunkt.
Jag återkommer gärna till Härjedalsfjällen ett annat år. Men först sedan skoteruthyrningen upphört. "
Det här vart en lite blandning (vi antar att han bor i Sthlm) hade han åkt tåg/buss upp dit eller hade han tagit sin egna bil?? Hörde inte att han klagade på dom kanske 1miljard bilar som säljs varje år, eller dom ca 20.000 Atv som reggas bara i Sthlm varje år. ska han flytta därifrån då med?? Jag hoppas innerligt att han flyttar, för det är sånna som "Olle Anderstam" som ger OSS (jag bor i Sthlm) dåligt ryckte.

/Tack för mig "En ledsen Stockholmare"

Niklas Lundström
 

Teddeskoter

Medlem
13 jan 2008
16
0
1
Stockholm
Dubbelmoral heter det... Nää fyfan för sådana pk tanter när det inte passar dem. Om dom vill ha lugn och ro kan dom väl åka till sibirien. Är också från Sthlm och när jag är på skidsemester och ser några balla skotrar blir jag jävligt glad och fascinerad.

Prisa snöskotern

/Theo
 
Status
Stängd för vidare inlägg.