Om alla nu skött sig enligt gällande regler och lagar.
Hade det inte vart ett jävla liv ändå, bara av vetskapen om hur det går till i skogarna?
-Jag har räknat med att det här lilla intresset vi har snart är förbjudet, helt säkert.
OM alla skött sig enligt alla regler och lagar hade det inte osat krut på samma vis. Gnällspikar som ogillar allt och alla, kanske t.om sig själva, har ju visserligen alltid funnits.
Men nu har det tydligen blivit sådan anarki att markägare börjar vägra leddragning på markerna.
För jävligt med stolpskotten som förstör. Om ni råkar på idioter, försök ta så mycket uppgifter ni kan, eventuellt foto, regnummer osv. Anmäl till polis. Kanske även till markägare om möjligt för att visa att det FINNS seriösa skoterförare. Jag skulle bli oerhört tacksam om någon lämnat bevis, hållbara i rättegång, om någon kört sönder i våra marker.
Våga vägra buset! Frys ut dom bara. Kan man ha någon slags "djungeltrumma" som rapporterar buset till stugvärdar som svartlistar dom? Jag spånar. Andra ide'er?
Det måste väl finnas några ärliga personer som känner någon av idioterna och ogillar vad dom gör?
Sent from my GT-I9305 4G via Tapatalk