ET 340 allmänna funderingar, huvgaller mm

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
Förstår inte riktigt vad du menar med det. Är inte vi som diskuterar ET i denna tråd seriösa eller vadå?

[/quote

nä men om du hadde läst tråden jag länkade så hadde du sett att den handlar om att en kille smutskastar samtliga snowmobile medlemmar för att gett en helt okunnig kille råd hur han skulle trimma sin skoter.

och vissa inlägg i denna tråd påminner mig om den saken......
tyckte bara att det var lite kul

]
 
B

Buktholmen

men ja is int diskuter matta nu... kom me fler funderingar sen
 

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Förstår inte riktigt vad du menar med det. Är inte vi som diskuterar ET i denna tråd seriösa eller vadå?
nä men om du hadde läst tråden jag länkade så hadde du sett att den handlar om att en kille smutskastar samtliga snowmobile medlemmar för att gett en helt okunnig kille råd hur han skulle trimma sin skoter.

och vissa inlägg i denna tråd påminner mig om den saken......
tyckte bara att det var lite kul
Jo, jag läste den tråden innan du länkade till den. Förstår inte varför den här påminner om den?

Det är ändå jag som kommer att göra "projektet" som det snackas om här först! Så då får jag väl skylla mig själv om det går på h*lvete men det kan bara bli bättre. :bootyshake:
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
vem har sagt att det är dig jag syftar på....
men skit samma.tyckte bara att det var kul.men det var jag ju ensam om;)
 

2stroke

Välkänd medlem
31 dec 1999
4.445
2
38
Norrbotten
www.lynxtalk.se
Last edited:

Granberg

Välkänd medlem
17 okt 2006
919
0
16
Arvidsjaur
När du höjjer boggien borde du tänka på att inte ta allt för klen plåt. Risken finns att dom går sönder, det är ganska hög belastning på en skoter.
 

do0t

Välkänd medlem
12 okt 2006
458
0
16
har en gammal et 340 som för tillfället inte går, men sist då jag fick igång den så gick den typ fin fint tills den blev varm och då dog den bara av, det är som att den inte får soppa ordentligt, undrar då vad man kan göra för å eventuellt fixa de.