Beach 2012! Leksaker i sommar?

kenth

Välkänd medlem
27 sept 2011
1.397
2
38
Säter
hoppas kunna inspirera några av er att bygga skotersläp...
förutom detta ska jag vara pappaledig från påsk till Augusti, sen lär det väl bli massa byggnationer(husägare ni vet) men framför allt hoppas jag kunna styra upp lite vattenskoteråkning/tester typ som det vi gjorde när vi gav ut ett sommarnummer.

kanske kanske kan man få till att göra klart bilprojektet också, Nissan Navara -04 som ska höjas,breddas och förlängas
Låter som ett fullspäckat schema! Se till att fota och dela med dig.
 

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
Låter som ett fullspäckat schema! Se till att fota och dela med dig.
jo, gillar att ha späckat med projekt, tyvärr har jag en förmåga att ha mer ideer än tid vilket märks på det avstannade bilbygget... :embarrest:

Däremot släpbygget är färdigt och kommer kunna läsas om i nästa nummer av en viss tidning...:blink1:
finns även byggtråd här på forumet.

blir det tid till bilbygge kommer jag att fortsätta på byggtråden här: http://www.4x4sweden.se/forum/viewtopic.php?t=22314
 

mathiase

Välkänd medlem
11 jan 2009
202
0
16
Örnsköldsvik
Plocka fram Husabergen, galet vad jag längtar! Vi är 4 st som ska ut och busa med var sin super-motard, kan nästan mäta sig med en fin skoterdag :)
 

big_c_tyner

Välkänd medlem
6 dec 2005
697
0
16
storsjö
De blir massa cross åkning nästan så ja längtar till sommarn nu:) sen blir de båt åkning och fiske. Sen kan vi ju inte glömma älg jakten i höst heller:)
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Tanken är väll att vrida på pengern och försöka få köpa en Gixxer 1100 att fighta iordning.

I övrigt skall väll altanen byggas färdigt med glas och vildmarksbad, och eventuellt en vecka på gotland med familjen.
 
E

ejwbegysv

Har till 99,9% bestämt mig för att köpa en cross eftert påsk.. blir en ny Kawa.... 450 fyrtaktare (vem kunde tro att jag skulle köra 4-takt haha)...

Men innan jag ens startar den blir det att införskaffa alla skydd som går för vurpa kommer jag garanterat att göra..

Är ju duck minst 1 månad skoteråkning kvar i Gördalen...
 

rIdDoCk

Aktiv medlem
16 mar 2011
63
0
6
Blir väl en massa jobb och mckörning till sommarn :) Planerar även en resa på motorcykel ner till alperna, italien, frankrike eller upp till tromsö, nordkap. Det beror lite på om brorsan lyckas ta körkortet eller inte...

gillas! läs nr 6 först (kommer snart) så får du lite tips
Riktigt bra reportage :) Mer sånt!

Nr 6 är var lätt årets bästa tidning än så länge...
Måste säga att jag gillar fastkörningen med Polarisen, inte var dag men behöver helikopter för att dra upp skotern :bigsmile:

sorry för ot
 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Har tänkt köpa en Evo IX och pilla på med och givetvis köra i sommar och även under kommande vinter :)
 

goliath

Välkänd medlem
10 dec 2009
362
0
16
Uppsala
Har tänkt köpa en Evo IX och pilla på med och givetvis köra i sommar och även under kommande vinter :)
låter som en bra idé! sjukt kul bil! köpte en 9a när dom kom -06 och sålde den med en tår i ögat förra våren..

saknar den än idag



dock så har jag denna i garaget nu :)

 

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Goliath, sett din evo tidigare på andra forum och den är riktigt fin och tror ju inte du gjorde något nerbyte precis till R8an :)
 

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Kusinens evo4 med ca: 800hästar som han införskaffade igår.
Dock inte den snyggaste men går som fan :)

[video=youtube;u6Y7GsH-WRs]http://www.youtube.com/watch?v=u6Y7GsH-WRs&feature=youtu.be[/video]
 

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
Min förra 740 togs sig inte genom besiktningen så var ju tvungen att skaffa en ny :D