Arctic F7 turbo 144" edition

lord_nordkvist

Välkänd medlem
2 maj 2012
424
2
16
Östersund
Haha jo de vart lite filmat, ska bara duga te å redigera ihop en litten snutt, för kass på datorer för att de ska gå fort :) men lite material finns de iaf, alldeles för lite roligt egentligen, menmen..
 

lord_nordkvist

Välkänd medlem
2 maj 2012
424
2
16
Östersund
Ingen film än, går trögt datorbiten :)
Däremot så kan jag skylta lite lätt för att maskinen blir till salu under sommarn.
Antingen som den står idag, komplett turn-key turbomaskin, eller så kommer kitet säljas komplett för sig och maskinen med std motor..

Så är det redan någon nu som känner sig manad att åka turbokatt till vintern kan niju alltid riva iväg ett pm :)

 

lord_nordkvist

Välkänd medlem
2 maj 2012
424
2
16
Östersund
De börjar dra ihop sig lite smått, någon som går och dagdrömmer om vinter, snö och lek som vill göra affär på f7:an så har dom chansen nu :) kommer att hamna ute på blocket om nåra veckor kanske när det årstiden börjar göra sig påmind :)

Som sagt dra iväg ett pm om intresse finns, så fås mer info där om så önskas..
 

Myzkoo

Välkänd medlem
3 sept 2012
484
6
16
Örnsköldsvik
Fränt bygge :) såg den "tyvärr" på blocket nu. Har precis köpt en M7 Turbo själv (den som nämts tidigare i tråden) som jag mer eller mindre har slaktat och håller på bygga om en del :)
 

lord_nordkvist

Välkänd medlem
2 maj 2012
424
2
16
Östersund
Japp nu är den ute till salu :)
Så det är bara fynda, tänkte att jag lägger ut den nu redan, vet ju att det alltid är skönt att köpa skoter ett tag innan säsongen rivigt igång, för klåfingrig som man är själv vill man ju alltid pilla på allt ett tag innan :)
Ja släng upp en projekttråd på m7:an.. Vore skoj med lite läsning där hör jag.
 

lord_nordkvist

Välkänd medlem
2 maj 2012
424
2
16
Östersund
Kan ju passa på å hojta här i tråden likgärna..
Söker en huv och höger buksida till firecat chassiet, buksidan måste vara svart, stort plus om huven är det också :) vill ha en org uppsättning om den ska återställas.

Och om nån är sugen att köpa turbokittet löst är det bara pm:a, dom kan komma att säljas separat :)