Arctic Cat F6 EXT ( 2004 ) TZH-250 , Skellefteå

Håkan K.

Välkänd medlem
1 jan 2005
293
0
16
På skotern
Ha! Idag var jag på förhör hos polisen ang. skoterstölden! IDAG!!
Skotern försvann den 28/2 !!

Dom ville veta om jag märkt nått misstänkt innan den försvann,och om jag visste nån som kan ha sett nått i samband med stölden,o.s.v. Det är så ***** dax NU!??
Det skulle dom väl ha frågat samma dag den försvann!!??

Det är helt otroligt detta!! Snacka om att maska för att inte behöva hitta den!
Skitpoliser!
 

Quethec

Välkänd medlem
21 apr 2005
824
2
16
Gävle
hahahahahah så sant Håkan! tragiskt :D jag tycker då inte polisen gör nått.. inte va jag märker. när jag va midre o vart stoppad av polisen med mopppen då va han inte intreserad om jag hade tillstånd o köra den eller om jag hade trim. det enda han va intreserad av va att prata. han började babbla om va jag skulle bli när jag blir stor, mat, filmer och massa annat... har dom verkligen så lite att göra? :S
 

Håkan K.

Välkänd medlem
1 jan 2005
293
0
16
På skotern
Givetvis hade jag försäkrat!
Det SKA man ha! Olyckan kan vara framme när man mist av allt anar det!
Och att ha en så pass dyr skoter oförsäkrad är att spela rysk roulett anser jag!

Edit; Jag kan tillägga att min nuvarande skoter sitter fastkjedjad med klass 3 kjedja och hänglås i betongfoten på huset OCH har mattlås! Så nu är den inte lika lättstulen!
 

Borge

Välkänd medlem
15 maj 2005
826
0
16
32
Östersund
Har också klass3 kedjelås, men inget mattlås, sägert bara värt det, när de väl snor skotern så har du fått igen de här pengarna p.g.a självrisken utan kedjelås är itne det billigaste, håkan vad gick din självrisk på?
 
N

Nordik_power

Tänk va bra det hade varit om du hade haft en skidoo eller lynx med dess, då går det iallafall inte att tjuvkoppla skotern.Då hade han måst ta skotern på ryggen.
Det går ju visst att tjuvkoppla skidoo.... Jag tjuvkoppla min för jag hade tappat bort nyckeln:D