Självklart finns det fortfarande enstaka som tar rem, det har alla märken.nja finns då 13 xm summit som tar rem om man använder dom.
Min tar inte rem ... 100+ mil
Polarnas som har gått 90+ har remmar som ser ut som ny.
Summit 800xm 154" bägge två.
Ingen! jag känner med en Summit 800 har problem med remslitage.
Ja dom har löst remproblemen.
Jona$: Ja det finns Yamaha som tar rem.
Finns en enkom tråd för spy galla på diverse märken. håll dig till den iställetNedu Vidgren, det är nåt du behöver tro på bara för att kunna leva med brp![]()
Well.. En kompis köpte en ny Nytro Xtx -11 som remmarna höll 25-30 mil på.Nedu Vidgren, det är nåt du behöver tro på bara för att kunna leva med brp![]()
Och då har den råkat ut för ofrivillig misshandel några gånger när jag lånat ut den. Tex full gas upp för en backe med bromsen i osv.
Jag behöver inte tro för jag vet, ska leta reda på ett klipp från kameran så får du se.Haha tror du på det där själv eller?
Med pbromsen i så rörs sig inte en modern skoter! Och håller du stumt med den i så brinner remmen upp omgående!
Njae p-bromsen tappar tryck med tiden eftersom den är hydraulisk. Lämnar man den i med maskinen på släpvagn över vardagarna och ska köra igen till helgen så märker inte ovana förare att den är aktiverad och bränner således klossarna, efter en sån tur är det inga problem alls att köra med bromsen åtdragen.Haha tror du på det där själv eller?
Med pbromsen i så rörs sig inte en modern skoter! Och håller du stumt med den i så brinner remmen upp omgående!