Det kom ca 7-8cm utanför Östersund igår (29/12). Nere vid klövsjö-trakterna va det 5-6dm snö på myrarna (nedanför fjället). På lederna va det lite mindre snö, rätt hård. Uppe på fjället vet jag inte, men troligen mellan 5-10dm. Det verkar som att det blir en vinter i år oxå, trots allt...