Sökresultat

  1. P

    kan du skicka bilder på styrhooksen

    kan du skicka bilder på styrhooksen
  2. P

    Montera styrhooks prox2 ?

    Hej ! funderar på att skruva på styrhooks på polarisen, då undrar jag hur man gör med handtagsvärmarna ? orginal handtagen och styret sitter på, är de invänndiga värmare i styret eller sitter de i hantaget ? om man ska på med styrhooks är de bara skära av sista biten av handtaget så man får in...
  3. P

    ta't lugnt nu

    ta't lugnt nu
  4. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö har regnat bra många dagar i sträck här:( tänk om de var snö, man blir ju bara deprimerad:bawling:
  5. P

    Japp! har även broms, bromwire som jag kan spara till dej om du vill ha, chassiet är bara skrot...

    Japp! har även broms, bromwire som jag kan spara till dej om du vill ha, chassiet är bara skrot så den ska ändå på tippen
  6. P

    Snowmobile forumets "grund" !

    Hej, tittade igenom några gammla snowmobile tidningar, och då hittade jag detta "inslag", å tänkte lika bra å lägga upp de:laugh: obs dåliga mobilbilder :D
  7. P

    Tja ! har skrotat en everest 500 och har en hel styrstång som är osvettsad över, du kan få den...

    Tja ! har skrotat en everest 500 och har en hel styrstång som är osvettsad över, du kan få den om du vill ha den till ditt projekt såg att din var svettsad
  8. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö hahha jasså ? :D kanske de ! mbrp slutburk:laugh:
  9. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö då är de väl ungefär samma, skulle tippa på 5cm här, bättre än att testa på bara gräs iafl!:D
  10. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö barmark ? inge snö i njurunda trakterna ?:hahaha: Söråker där jag bor är utanför timrå, efter kusten det med och här har det snöat på ganska bra ! har tillomed kunna körat lite..
  11. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö inte en aning, vad tänkte du på då ?:)
  12. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö första svängen gjord idaag :D bara jag som tycker den ser lite låg ut fram ? :rolleyes:
  13. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö snö:D:D:D
  14. P

    Dubbeldyna till RX-1?

    är det en sån du menar ? isåfall är de bara kolla närmsta största annons sajt om du vill punga ut lite pengar:D
  15. P

    Fel på forumet ?

    Har varit såhär för mig en dag nu, kan inte se nya poster alls, står till ex som bild 1 : Bilder : modiferade skotrar av bamsregrill aha.. går man in och kollar.. och inga modiferade skotrar ? eller sånn ny tråd, men om jag trycker på själva tråden utan att...
  16. P

    Oljelock prox2/ edge!

    Hej ! vill köpa ett oljelock till prox2, (samma på egde, och andra modeller tror jag) PM
  17. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö avis man blir ! alltid ett steg efter...:evil: första flingorna kom här i början av veckan;)
  18. P

    Mxz 470 -93

    Hej har en mxz 470 att sälja, om du är intresserad pm'a finns kring timrå-trakterna
  19. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö ja det har snöat i natt här ! :D ....... i typ 3 sekunder, om man kolla noga på biltaket så ser man några små flingor..:rolleyes:
  20. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö Första snön hade kommit i skönsberg nu ikväll hörde jag!:laugh::D Inte alls långt ifrån här, hoppas man får se några flingor snart :)