Snödjup i Sverige just nu?

R

rotax=)

Sv: Snö

Åh fyfan!! Att du ens vågade dig ut!!! =) iofs så var det nog lite över 2 veckor sedan jag gick över en is =P men fan va de knakade under mig! =O:stupid:
knakade också när jag körde. men hela sjön är dryg 1m djup så det var lungt.:)
 

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Sv: Snö

Typ klar himmel här och -4. Ligger ca 5cm snö överallt. Om det ska vara klart ute så ska det fan vara kallt också typ -20 :)
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Sv: Snö

Ser ut att bli en vecka med mycket nederbörd! Hur mkt kommer i snöform då! *HoppasHoppas*
 

enbergg

Välkänd medlem
17 apr 2009
722
0
16
Älvsbyn/Arvidsjaur
Sv: Snö

i lördags tog man sig premiär turen och startade och körde lite med Raven =) men vågade mig inte ut på sjön riktigt, för den är så stor, ca 4km bred och 1mil lång, men dom hade kört fyrhjuling närmast land på isen dock, men var mest pga, att min morsa hotade mig om jag skulle kört ner på isen hehe, Tog mig även en fyrhjuluings sväng å lekte lite med bakhjuls driften! ;) nu är det bara vänta på ny skotern och snön!!!! :D
 

monzz

Välkänd medlem
7 nov 2008
527
1
18
32
Sv: Snö

Snöar på riktigt bra i Värmland - Torsby. Har nog lagt sig några centimeter nu de sista 2-3 timmarna. Man kan ju inte räkna med mycket nu i november, för man bor ju ganska långt ner. Men något är bättre än inget
 
D

Deleted member 6797

Sv: Snö

Vafasiken, sådär mycket fick inte vi :/
Blev bara några flingor som gjorde ont i fejjan då man körde moped.
haha. de regna i stan 1.5 mil närmare kusten:)