Sökresultat

  1. P

    44a på rev ? non slip drivhjul ?

    hallå ha köpt en 44a till reven, ska dreva ner, men undrar, måste jag ha nonslip drivisar ?
  2. P

    Slp PP Köpes

    Slp pp köpes, gul, svarta, vita går bra, hellst i närheten men skickas går också... ge ett prisförslag
  3. P

    Frontbåge/lyftkåpa Rev köpes

    Framkåpan med lyftbågen till rev köpes, hellst gul men svart går bra också. inget omlackat rat.
  4. P

    Rev smäller, snabba svar uppskattas !!!

    Hallå har en rev ho 04 blair morgan, de är så att antingen när man stänger av den/slår på den (varm) eller ska i med backen så smäller den till ibland och dör, det är inte en liten smäll heller. har bytt insugsgummi, kollat igenom förgasare mm. dödaren är lite seg, och varvräkarn kan...
  5. P

    Bestyckning rev, drar mycket olja ?

    Hallå, har en rev 600 h.o, kollade stiften för ett tag sen o dom hade lite antydan till att vara nästan vita, kollade upp bestyckningen och pilot var 15, hög 380, enligt ski-doos orginal tabeller är den nerbestyckad från 17,5 till 15 på lågfart, men original huvudmunstycke, har inte kollat...
  6. P

    Biltema kapell till Rev.. ?

    Hallå ! tänkte snåla till det lite med o köpa ett biltema kapell till reven, då jag inte har något:o Så undrar om någon här har köpt det och vilken storlek tog ni ? vet inte riktigt vilken jag ska ha:wof: strl : < 275 (S) 276-290 (M) 291-318 (L) 319-330 (XL) 331-368 (XXL)...
  7. P

    byte kedjehus olja rev - hur mycket ?

    Hallå, tänkte byta kedjehus olja på reven min. Hur mycket ska man fylla i ?
  8. P

    Rev luftfilter sätter igen

    Hallå ! när man är ute o far i pudret sätter luftfiltret igen ganska fort, så nu undrar jag om ni har några lösningar ? alt. bilder på hur ni gjort. Har hört att en nylon strumpa ska fungera så tänkte testa o sätta dit en över filtret,
  9. P

    rev styre, orginal höjjare, handtagskydd

    hallå ! har ett orginal styre från en rev 600 -04, och orginal styrfästen, samt handtagskydd " aceribis" gula till salu
  10. P

    klackar REV?

    jag undrar vilken av "klackarna" man tar bort när man vill ha mer res:ciao::happy:
  11. P

    polaris kapell (edge mm) samt rem

    har ett kapell i fint skick till edge mm, var till min prox2'a också en rem, endast provkörd max 200 meter upppallad dvs utan speciell belastning, pris bud
  12. P

    REV handtagsvärmare

    hallå hallå, undrar hur läget på handtagsvärmarna samt tummvärmaren ska vara för att de ska funka, är 3 olika lägen på varje knapp men hittar inget som funkar, kanske är rent av att inte mina fungerar
  13. P

    REV HO -04 Blair Morgan .. felande

    hallå köpte en blair morgan rev 600 h.o 04 igår... väl där så startade den lätt och bra,testade även en sväng sen vare bara o lasta på... sen skulle jag ha igång skotern när jag kom hem, STENdöd, bytte till nya stift idag och då starta den direkt, när man stänger man den så får man säkert dra...
  14. P

    500ss -05 ?

    Hallå, är lite intresserad på en 500ss, Hur är dem att köra ? dämpare mm ? Motorn - pigg, slö ?
  15. P

    f7 - miles ?

    Hallå, är intresserad av en f7a... har gått 2080 miles tror jag det var, Är det miles på alla f7er eller är det en import skoter ?
  16. P

    f7 -05, vill veta allt om dem !

    Hallåja, är inne på en f7a 05, Skulle vilja för och nackdelar med dem, har hört att dom är för fett mappad ?.... Ni som vet vräk på med era kunskaper
  17. P

    Drevning pro x2

    hallå ! tänkte köpa 44as matta, och då måste jag dreva ner... orginal är det 45t på stora, och 25t på lilla. Har fått tag på en drevning med 39 på stora drevet, och 23 på lilla, är det på tok för"låg" drevat, eller vad säger ni ? vad skulle ni rekommendera ?
  18. P

    Iq 600 " racing matta" på pro x2 800 ?

    hallå hallå, undrar om en "polaris racingmatta" 307x35x44, så nu undrar jag, går det att använda den på min pro x2 rakt av ? (Ska dreva ner)
  19. P

    tja såg bytes annonsen inte sugen byte pro x2 800 kan lägga pengar emellan.... ?

    tja såg bytes annonsen inte sugen byte pro x2 800 kan lägga pengar emellan.... ?
  20. P

    F7 04-05 ?

    Hallå ! funderar på att köpa en f7a istället för min pro x2 800. F7an är mycket roligare att köra, bättre soppaekonomi. Samt att 800an hinkar i sig relativt mycket och är inte lika kul som f7. Är mest inne på en f7 05a, 04a går det med. Så nu vill jag veta ALLT ni vet om dom, både för och...