Sökresultat

  1. P

    Vilka märken har ni ägt?

    polaris - prox2, xlt, apollo skidoo - mxz470, x3 everest 500, x2 blizzard 5500, citation 4500, rev 600, å nå fler säkert yamaha - ss440 artic -hmm tror inte jag har haft nån men en f7a ska inhandlas övriga : john dere trailfire, trapper 602, fler är de garanterat men komme rinte ihåg alla :D
  2. P

    Sämsta skotern du haft?

    Pro x2 800, eller nja sämsta eller sämsta, ligger lägst på listan av skotrarna jag haft iaf, dels var den ganska dyr i inköpet till förhållandet för hur mycket skoter man får, drog soppa som en häst, dock var dämparna på den grymma, men nå mer var de inte, man kan lika gärna köpa en mxz 800 o...
  3. P

    såg att du ville ev byta mot den dära lynxen, inte rev 600 04a intressant ? :P tänkte kunde höra iaf

    såg att du ville ev byta mot den dära lynxen, inte rev 600 04a intressant ? :P tänkte kunde höra iaf
  4. P

    Behöver hjälp!!! Med min motor

    troligt en 440 :)
  5. P

    XLT SP Motor trippel 600cc

    En Xlt motor från en -95a komplett med ALLT, då menar jag allt. oljebehållare, expansionskärl, förgasrare,luftburk, avgassystem, bränslepumpar ... JA ALLT ! variatorn är bytt på den en gång till en ny Pris ? Jaa--- hade tänkt 5 000
  6. P

    Timmar, Mil f7 ?

    Hallå, på F7, då räknas både mil o timmar. Är de både milen + alla timmar ? Tänkte på att många f7or gått så jäkla långt Så det inte var hur många timmar dom milen tagit ? lite luddigt skrivet men
  7. P

    Värdera SnoPro 440 -05 ?

    Vad skulle ni värderat en snopro 440 -04a, med f5 motor, 44as matta, till ? Edit : 04a, inte 05a som i rubriken
  8. P

    Rem rev ?

    Hallå, på min orginal rem (rev 600 04a) står de 417300197, kan jag köra på en rem som de står 417300067 ? har varit på en rev 800 pro..
  9. P

    ok ok men vill ha pengar emellan i vilket fall.. är trots allt en 03a som har gått jorden runt..

    ok ok men vill ha pengar emellan i vilket fall.. är trots allt en 03a som har gått jorden runt..
  10. P

    Vad har DU för skoter och varför?

    rev 600 ho- hade nyss sålt föregående skoter, snön var som mest och hela helgen skulle de vara sol, tog bland de första bästa i närheten och en rev fick de bli, ångrar mig inte
  11. P

    Verkstadshandbok Everest 500 -82

    jag har en instruktionsbok, handbok till everest 500 om nån är intresserad :D
  12. P

    Dyna rev -04

    dyna till en rev 04a, fint skick. pris 1000kr
  13. P

    Variatorfjäder rev.. pigg på bägge ändarna ???

    Hallå ! demonterade sekundären för att kolla att allt var som de ska då jag tycker skotern beteet sig lite knepigt ibland, bara varvat 7000 för att sen gå över till runt 8200. Då såg jag, variatorfjädern hade bara en fäst"pigg", och den var på insidan skivan, sen mot den yttre fanns det ingen...
  14. P

    Varvar ibland 7000, och varvar ibland ur riktigt ?

    Hallå, har en rev 600 ho... ibland när man kör varvar den bara 7000 när man drar på fullt, aldelles som om inte avgasportarna hänger med (nyrengjorda) och om man gasar till lite så "slår" den över till 8100-200 varv, vad kan vara felande ? tänkte kanske på att nått skulle kunna vara sletet i...
  15. P

    32 vs 38mm matta

    Blir det någon markkant skillnad ? Har nämligen köpt en till reven (38), sitter just nu en halv sleten 32a på, blir det någon märkbar skillnad ?
  16. P

    44 / 38 mm matta köpes, 307x38x 44/38

    Matta köpes, 2,52 delning skall det vara. inga överpriser, hämtar den hellst men skicka funkar det med, allt beror på avstånd. Når mig lättast via PM. OBS! inte intresserad av nått skrot, 10 kammar borta de är MAXIMALA!
  17. P

    Optimera/Bestycka förgasare Rev, oljepump ?

    Hallå! Tycker min rev (600. H.O) drar lite för mycket, i helgen tog den 4,5 l (Iofs drog en polares rev 600 -03 lika mycket) inte speciellt hård körning och en rave 800 som åkte med tog 3l.. tycker det känns lite felande. Kör på original huvudmunstycke 380 och lågfart 17,5. Tycker den kan...
  18. P

    Hur ska oljepump stå rev 600 ?

    Hallå, tycker min rev drar nå otroligt med olja, så undrar hur ska oljepumpen "stå" eller några andra inställningar ? något måste vara galet.
  19. P

    Drev 21t rev

    Drev 21taggars lilla drevet rev, fint skick 250kr