Sökresultat

  1. P

    F7, eller min pro x2 800 ?

    Hallå... har smått börjat snegla mot en f7a, istället för min polaris. Körde en kompis f7a, var bra mkt kulare att köra, smidigare, samt mycket bättre soppa ekonomi, vad tycker ni jag ska göra ? behålla prox2an eller sälja och införskaffa en f7a. Är mest ute efter en 05a men kanske 04a med...
  2. P

    Krängninshämmare av X2 ?

    Tjenare, på ena sidan har mitt krängningshämmar stag gått av, hörde även att för någon annan har det hänt samma sak, nackdelar att köra utan krängningshämmare ?:hmmmm2: äre bara o ta bort skiten eller ?
  3. P

    trailing arm, lynx rave -93/94/95, till 97/98 ? passar den ?

    Hej ! en polares trailingarm for åt skogen idag rave 670(97/98), Men har hittat en som har skrotat en rave 670 (93-95), som har trailingarm, passar den på hans?
  4. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö Öser ner fortfarande,;)lär väl vara puder som vanligt
  5. P

    Bytt från slutburk till original - bestyckning? Pro X2 800

    Hallåja ! har bytt till original slutburk, från en bmrp burk, nu undrar jag om man behöevr göra nått åt bestyckningen ? Original bestyckning är 450, min har 430 el 435, (högfartsmunstycke), tycker skotern går lika bra som före med slutburken, kanske to.m lite bättre, nu undrar jag tror ni att...
  6. P

    Bygga egen slutburk/ljuddämpare till 2-taktare... ?

    blääää köp ingen skrikburk:sick: har haft en bmrp burk i lite mer än en vecka, dom första dagarna asfräckt fränt ljud.... 1 vecka senare piper i örona och är allmänt jobbigt ( satt på skotern när jag köpte den )
  7. P

    Hur mycket drar era 800 VES (Pro X2)

    Ja som rubriken, hur mycket drar era 800 ves twin ? "blandad körning" , dvs ledkörning.
  8. P

    Sekundär XLt -94

    Sekundär xlt 94a säljes ! 500kr!
  9. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö Japp men så mjukt puder så man kommer nästan ner på botten:stupid::yuck:
  10. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö ca 55 cm bottenlös puder, och ca 30 till ska komma på onsdag, kan de inte bli pluss 2 dagar, nu sjönker man bara ner , jobbigt som fan:noworry::embarassed: varit ute o spårat upp leder lite ikväll iaf :D
  11. P

    Skoterförsäkring, Hel/halv ??

    Hej, ska försäkra min skoter. Men vet vad jag ska ha för nått, hel eller halvförsäkring ? vad tycker ni är mest prisvärt och vad har ni på era maskiner ? (skiljer naturligtvis från olika försäkeringsbolag) Jag har att välja mellan : Halv- 2347 :- Hel- 4180 :- De är fråganom vad man ska...
  12. P

    Kyla/köld

    Ja då det är väldigt kallt i det här långa landskapet just nu, så tycker jag det passar bra med en kyla/köld tråd, om ni admins anser att denna passar i snötråden så är det bara att ta bort. Här i runt timråtrakterna är det -20 just nu, på tok för mycket tycker jag,:mmph:men man ska inte klaga...
  13. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö Snöar på för fullt här :D , ska ta en liten sväng ikväll:eyebrows:
  14. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö Får kanske hem en artic cat pantera 440 -88 till helgen, utan motor men dock en fläktkyld på sidan som jag ska skruva in, och de snöar nu skulle komma runt 5centimeter blir perfekt de artic cat före bara tanka å köra:eyebrows::heh:
  15. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö nu börjar de dra sig lite mott vinter iallafalll:nod:
  16. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö Mattti ge fan i sånna dära bilder hela tiden:bawling::tsk:
  17. P

    Boggieinställningar Pro XR, Pro x2 !

    Hej !, undrar vad den bästa inställningen på boggien är enligt er, jag har ställt om min enl. bild (bakre "klacken", "svingen"), vad anser ni vara den bästa kombinationen,har lite svårt att bestämma mig hur jag ska ha den :)
  18. P

    Drevning prox2, kedjehus olja

    Hej !undrar vad det är för drev std. i en pro x2 800, i min var det 25 kugg på lilla och 40 på stora, är de orginal eller ? Bytte olja i kejdehuset med, fyllde på med växellådsolja Sae 80w-90, det borde väl funka ?:hmmmm:
  19. P

    Vad kör ni på för stift i era VES800 ?

    Ja, vad kör ni på för tändstift i era 800VES (twin) 2004 om de spelar nån roll.
  20. P

    Snödjup i Sverige just nu?

    Sv: Snö regn,regn,regn och åter igen regn:bawling::bawling::bawling: