Har också riktigt dålig erfarenhet av denna "Bengan" Har strulat både en och två gånger innan jag fick nog.. Köper inte en pinal till därifrån! Numera så köper jag alla delar mm genom min lokala ÅF. Snabbt, smidigt och inte så fasligt mycket dyrare 
Hejsan!
jag tror jag har blivit lurad av bengansmotor i östersund, så här ligger de till...
jag skulle köpa nya prylar till skotern, och eftersom de är omöjligt att få tag i han på telefon och dom vill att man gör beställningar via mejl så gjorde jag de.. vi hade diskuterat ganska länge och kom överens och jag skulle bara mejla när ja hade betalat så skulle han skicka prylarna...
så jag betalade och mejlade han, men inte fått några grejor eller svar på mejl trots att ja skickat några mejl.. så jag tänkte att ja ska prova mejla från en arbetskamrats mejl och låtsas vilja beställa grejor och då svarade han på 40 min...
sen mejla ja från min flickväns mejl, även där fick ja svar ganska snabbt...
men inge svar till min mejl trots hot med polisanmälan
är 2 veckor sedan jag betalade....
hur ska jag göra för att få mina saker??
1st cylinder F5 3075KRSkicka mig din beställning, och kvitto på att du betalat, så ska jag kontakta dem.
Nej jag känner inte honom alls. men det är av intresse att hjälpa till om det går. Ingen vill hamna i tidningen och få dåligt rykte.
Nej jag känner inte honom alls. men det är av intresse att hjälpa till om det går. Ingen vill hamna i tidningen och få dåligt rykte.