jadu körde ju 500 mil med en skoter som drar 5 liter milen så ni får räkna ut resten.
lr ja det va säkert mer oxå men körde ju varje dag då oxå for överallt osv. rörde fan inte en enda skruv på hela vintern i stort sett. ja skönaste året med andra ord. varför kör du bara på helgerna? ekonomin eller ?:hello:Körde du 500mil på en vinter ?
Fan jag har då bara hunnit med 160 mil i vinter, dock har jag bara kört på helgerna..
Jag kör också nästan alltid endast på helgerna, dom flesta jobbar ju dagtid och det är inte så enorm ball och köra i mörker på vardagskvällarna. Visst har det blivit några kvällsturer men inte så många och då får man nöja sig med helgerna :bawling:. Det har blivit ca 100mil i år och ca 2.5-3.5L per mil ca 250-350liter soppa och det är kvar en del av säsongen. En fjällresa plus några helger till....fjällresan brukar höja snittet :rock:lr ja det va säkert mer oxå men körde ju varje dag då oxå for överallt osv. rörde fan inte en enda skruv på hela vintern i stort sett. ja skönaste året med andra ord. varför kör du bara på helgerna? ekonomin eller ?:hello:
lr ja det va säkert mer oxå men körde ju varje dag då oxå for överallt osv. rörde fan inte en enda skruv på hela vintern i stort sett. ja skönaste året med andra ord. varför kör du bara på helgerna? ekonomin eller ?:hello:
njae iof. mycket ensamkörning ha de ju blivit tyvärrja, dels för de och så kommer brorsan å dom upp på helgerna föratt dom bor i boden och de e ju aldrig kul å fara å köra själv... : )
själv har man aldrig ens varit och kört i fjällenJag kör också nästan alltid endast på helgerna, dom flesta jobbar ju dagtid och det är inte så enorm ball och köra i mörker på vardagskvällarna. Visst har det blivit några kvällsturer men inte så många och då får man nöja sig med helgerna :bawling:. Det har blivit ca 100mil i år och ca 2.5-3.5L per mil ca 250-350liter soppa och det är kvar en del av säsongen. En fjällresa plus några helger till....fjällresan brukar höja snittet :rock: