R
Robin
Komfort är ett ord som inte ens bör existera som kriteri om man tänker köpa en IQ 440.Men är dom verkligen så va orginal som ni säger? Det måste ju gå att puttra med maskin? Och jag är inte ute efter att ta dom största jumpsen eller något liknande, men jag tycker att komforten på maskin värkar helt underbar.![]()
Om du nu så illa måste ha en IQ så köp en IQ 600RR.
Dvs Race replikan utav riktiga varan med lite klenare prylar och med en orginal 600 motor som klarar av "puttrande".
Men det är fortfarande fel skoter för dig, 600RR är nästan lika mkt race maskin som riktiga IQr och kräver sin förare för att kunna tyglas på rätt sätt.
Och som du själv skriver:
"Och jag är inte ute efter att ta dom största jumpsen eller något liknande,"
Redan med dom orden så bör du själv förstå att det är helt fel maskin för dig, HELT fel.
Tyvärr men så är det och du kommer inte bli nöjd med maskinen om du köper en IQ.
"Men är dom verkligen så va orginal som ni säger? Det måste ju gå att puttra med maskin?"
Nej dom klarar inte av att puttras med, jag kan lova dig att du kommer känna dig mer slut i kroppen av att puttra omkring med dessa maskiner än att mata på för fullt, och för att kunna mata på fullt bör du kunna hantera maskinen också så du inte lägger dig i närmsta tall det första du gör med alla dom allvarliga konsikvenserna som kan vara där efter.
IQn är en grym maskin, men man måste kunna hantera den också och det låter inte som om du är riktigt där ännu.
Det är ungefär som att skaffa sig en Hayabusa som första båge eller Bugatti wayron som första bil, dvs det är dömt att sluta illa..
Tyvärr men så är det.
Satsa istället på en Pro X eller X2, kan lova dig att du kommer blir 100ggr mer nöjd.