Riktigt fin! Kan rekomendera att byta till slp pp skidor direkt. Original är ingen höjdare på dessa maskiner.
hur äre med slydog? är dom bra?
Riktigt fin! Kan rekomendera att byta till slp pp skidor direkt. Original är ingen höjdare på dessa maskiner.
Har ingen uppfattning. Har bara testat med slp pp på min renegade men känslan är att jag aldrig någonsin skulle vilja ha ett par andra skidor på min skoter än dom. Tror inte att det är något fel oavsett vilka skidor du väljer som har bra betyg. Huvudsaken är att glasspinnarna framtill byts ut tycker jag.hur äre med slydog? är dom bra?
Är det själva glaset som spruckit? Isåfall måste du köpa en helt ny mätare. Hade gjort så på min förra varvmätare så köpt en ny.sant..
Vet någon var man kan köpa skyddsglas till hastighetsmätarn??
Själva glaset är borta på hela hastighetsmätaren.. och stickan är av.. men allt elekrtoniskt fungerar..Är det själva glaset som spruckit? Isåfall måste du köpa en helt ny mätare. Hade gjort så på min förra varvmätare så köpt en ny.
Jag har alltid kört på helsyntetiskt och kommer alltid göra detLånar tråden lite
Har en Lynx enduro 700 sp. Har kollat i instr. boken och där står det att man ska ha "syntetisk" olja. Men kollar man på oljor som finn så är det ju både hel och halv syntetisk. Vilken ska jag ha till min? Skulle vilja använda statoil eftersom det finns att köpa i byn
![]()
Jodå sålänge man svetsar fast avgassensornlåt då för i H bli det!! jag vet inte av en sdi motor där avgasgivaren klarat av en slutburk. leta åtminståne noga efter en som faktiskt inte bränner de där svindyra prylarna stup i ett!