Köpte mig en ny skoter!

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
36
Fåker
KÖPES: SLUTBURK
Rätt övertygad att du tappar några häst på detta. Slutburken som sitter i är riktigt bra.
Första gången kompisen hörde min maskin fråga han om det satt eftermarknadspipor på den så tycker ljudet är riktigt gott också.
Lägg hellre pengarna på nåt bättre/roligare som variatorkit.

speedo_4

Välkänd medlem
25 mar 2008
2.083
3
38
36
Fåker
Gör så att den har förvaringsladdning inför sommarsäsongen och sen laddar du den full innan du tar ut den. Nya batterier tål detta utan problem.

JANIJANI

Välkänd medlem
11 feb 2007
940
0
16
Vasa
[video=youtube;1uCmCCM0e68]http://www.youtube.com/watch?v=1uCmCCM0e68[/video]

Javiist nu e burken där ;D

JANIJANI

Välkänd medlem
11 feb 2007
940
0
16
Vasa
Ställer en ny fråga nu, hur mycke går det att höja stryret utan att förlänga kablarna? skulle vara sugen på lite högre

meanis

Välkänd medlem
28 nov 2009
1.412
0
16
Finland, Pedersöre
Ställer en ny fråga nu, hur mycke går det att höja stryret utan att förlänga kablarna? skulle vara sugen på lite högre
På min brors rev 600 sdi -04 så höjde vi typ det dubbla från original, ca 20 cm höjning nu, det enda vi behövde göra var att dra bromsslangen ovanför oljeburken istället för under som original.

Förresten vad betalade du för skidorna?
och varifrån?

JANIJANI

Välkänd medlem
11 feb 2007
940
0
16
Vasa
På min brors rev 600 sdi -04 så höjde vi typ det dubbla från original, ca 20 cm höjning nu, det enda vi behövde göra var att dra bromsslangen ovanför oljeburken istället för under som original.

Förresten vad betalade du för skidorna?
och varifrån?
Synd då jag är ca 30km från skoter nu, men va kan dendär va? ca 15cm kanske, så om man skulle lägga dit 8 tum, skulle de gå tro? :)

Jag betalade 320€ för allt (2921,12 kronor :D ), studboy:s nyaste styrjärn, från duell-lagret i Finland.. Jobbar där på sommaren och på häljarna så får en riktigt bra rabatt :)

meanis

Välkänd medlem
28 nov 2009
1.412
0
16
Finland, Pedersöre
Synd då jag är ca 30km från skoter nu, men va kan dendär va? ca 15cm kanske, så om man skulle lägga dit 8 tum, skulle de gå tro? :)

Jag betalade 320€ för allt (2921,12 kronor :D ), studboy:s nyaste styrjärn, från duell-lagret i Finland.. Jobbar där på sommaren och på häljarna så får en riktigt bra rabatt :)
8" är det hans är höjt till ungefär så det borde inte vara några problem,
du kan ju sälj ett par skidor billigt åt mig, bor utanför Jakobstad. :D