Har precis gått med själv, man vill ju gärna ha nån led att åka på. Men folk verkar inte inse att det är klubben som jobbar för att vi ska få fram nya leder och behålla gamla.
Utan klubb kan kommunen snabbt plocka bort några.
Sen så syns skoterklubbarna knappt. Om jag tankar på macken där leden går så syns inte ett skit. Ingen info om ledkartor osv.. Verkar som man får ta och engagera sig lite.
200kr för familj och 150kr för enskild är korvören när det kommer till skoteråkning.
Ju fler medlemmar detso mer pengar till leder maskiner ledsladdar osv.
"jag kör aldrig på led" osv är rent skitsnack. Bor man vid kusten så kör man garanterat någongång på led. Tror knappast att folk är ute och kör i skärgården hela tiden.
Tom i fjällen så kör folk en hel del på led...
Utan klubb kan kommunen snabbt plocka bort några.
Sen så syns skoterklubbarna knappt. Om jag tankar på macken där leden går så syns inte ett skit. Ingen info om ledkartor osv.. Verkar som man får ta och engagera sig lite.
200kr för familj och 150kr för enskild är korvören när det kommer till skoteråkning.
Ju fler medlemmar detso mer pengar till leder maskiner ledsladdar osv.
"jag kör aldrig på led" osv är rent skitsnack. Bor man vid kusten så kör man garanterat någongång på led. Tror knappast att folk är ute och kör i skärgården hela tiden.
Tom i fjällen så kör folk en hel del på led...