Sista svaret fårn honom:
the tribunal will come you next week to the process here,if you don't want to make the payment.nobody is joking with me mister.
Jag vill se passet ! : )
Posta de eller PMa de till mej..
"It´s ok mr Ken! I´ll sen one of my Hells-Angels brothers i England to you with the money, what was your adress again? I´m sorry I wasted your time!"Nu försöker han kräva mig på pengar för frakt och expiditions kostnader!![]()
http://www.intercargo-logistics.ca.tt/
Site reggad i Trinidad Tobago domänen, fysiskt placerad i Tyskland.
Prova att klicka på någon av länkarna.... haha inget funkar på siten med Chrome-webläsare, endast en fasad.
Med IE funkar länkarna men det är hopplösa felstavningar och simpel hempulad teknik.
Han har ju eget 'fraktbolag' killen... Vilken dåre, synd bara att nån stackare då och då säkert går på det och det ger sporre att fortsäta lura folk.
Stryk ska han ha!
Jag bockar o bugar för denna gång. Då han verkar ge upp nu.Dags att utnämna någon till "Årets knallkork"??!!
And the winner is: Ken Tinklin! (Eller Kin Tinklin? Han verkar ju inte riktigt veta själv..)
Synd dock att denna historia går mot sitt slut...fantastisk tråd! Och big-up´s till Yamma-Nisse m.fl som agerat bi-roller i denna fars.
Om han nu kommer svaraVäldigt roligt att följa är det iallafall. Blir kul att se vad han svarar till Yamaha_nisse.