Yamaha Nytro X-ride SE

Cleant

Välkänd medlem
23 nov 2010
604
1
16
Kiruna
Dom hamnar i ganska mycke samma pris hos mig.. Tappatalk verkar vara en rätt bra app såg precis att man kan ladda upp bilder med den också, så i morgon blire att ladda upp lite "live" bilder från motor lyft och boggi/matta demontering:)
 

david_87

Medlem
12 dec 2007
32
0
6
Kiruna
varför byter man till en rtx styrstång
Rätta mig om jag har fel, men jag vill minnas att den är av pivot typ till skillnad från vanliga "block" typen som sitter på MTX original.

Beställt framvagnen direkt från skinz i staterna eller? Man blev lite intresserad efter att ha läst en del om den.
 

Cleant

Välkänd medlem
23 nov 2010
604
1
16
Kiruna
Rätta mig om jag har fel, men jag vill minnas att den är av pivot typ till skillnad från vanliga "block" typen som sitter på MTX original.

Beställt framvagnen direkt från skinz i staterna eller? Man blev lite intresserad efter att ha läst en del om den.
Helt rätt ang styrstången:)
Yes den kommer direkt från dom:)
 

Cleant

Välkänd medlem
23 nov 2010
604
1
16
Kiruna
Råkade skicka iväg innan jag var klar:)


Nu ska jag sätta rondellen i chassit:)
Fyller ev på med fler bilder senare:)
 

Cleant

Välkänd medlem
23 nov 2010
604
1
16
Kiruna
Så gjorde jag samma fel igen..

Snart första sidan klar


Nu äre nära:)

Så! Nu tar vi kväll:)
 

david_87

Medlem
12 dec 2007
32
0
6
Kiruna
Det blir verkligen från grunden gjort, mkt imponerande. Men hade det inte gått att kapa fotsteg utan att sära på bulkhead och tunnel?
 

Cleant

Välkänd medlem
23 nov 2010
604
1
16
Kiruna
:D De blir nog kanon bra! känns lite olustigt att sätta rondellen i ett helt nytt chassi:p
du kan absolut göra de med tunneln på plats david, men nu ska jag göra andra modifikationer
på tunneln och de ska även lackas så då göra jag allt på riktigt för att få de perfect:)