Stämmer det?allt från 1.5 l/mil till 4l/mil. Bror på hur man använder tummen! Vid blandad körning ca 2.5l/mil
Man kan enkelt säga att det är ett extra munstycke som ger extra bränsle efter behov. Använder man powerjeten så kan man köra på mindre huvudmunstycken eftersom powerjeten skall ge den extra bränslemängd som behövs.okej, vad är powerjet för nåt?
Bästa maskinen! Så länge du servar och är snäll mot maskinen så kommer du uppleva solsken varje dag!! =Dokej men i övrigt då, är det en bra skoter? vad finns det för alternativ?
Beror ju helt på hur du hade tänkt att köra. Kör du som folk så är det inte nå märkvärdigt. Är det kolvbyte var 300de mil eller va är det dom brukar säga,, Men du känner nog på dig om det är dax eller ej, beroende på hur du kör.. Fetta lite och smörja är väll då aldrig fel..hur mycket måste den servas då, och servas hur? är det byta kolvar varann dag eller smörja lite?
Som jag skrev tidigare Arctic SX 600 som jag själv tycker är väldigt lik RS:en körmässigt går ju dessutom betydligt billigare på soppan. Provkörde Per Strands SX (pro open) maskin å där kan man då inte klaga på draget, jävlar min själ :shocked:... Grym maskin... :becky:okej men i övrigt då, är det en bra skoter? vad finns det för alternativ?