"Visa vad du köpt för skoterrelaterat" Bildtråd!

Baltazar79

Välkänd medlem
25 jan 2010
488
0
16
Örnsköldsvik
Blev tyvär ingen väst... Svar från åf.

Jag vet inte vad som har hänt, men det måste ha kommit ut någonstans att jag har haft rea på TekVest, för jag har blivit överöst med beställningar. Så det finns tyvärr inga västar kvar.

Vänliga hälsningar/regards
Henrik Fitinghoff
Stall Bredegården
521 94 Falköping
+46 70 514 3999
http://www.docscorral.se
http://www.docs.se/
henrik@docs.se
Kan meddela att PE Performence har denna väst nedsatt också om nån inte fick tag av hästhandlaren.
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Köpdjävulen har varit framme, finns ett litet problem dock... Ingen skoter :whistle:

Ett par PP skadar inte att ha liggandes... :embarassed:



En liten vattentålig gps med 4,3" touch och en massa hållare.. Om jag inte får in nån karta på den blir det väl att sälja till nån lycklig mc-åkare :eek:



Dags att uppgradera Ride North-stället tyckte jag också. :smile1::smile1:

Byxor: Klim Extreme Bib Lång
Jacka: Klim Klimate Parka



 

dema

Välkänd medlem
6 aug 2005
708
0
16
49
Uppsala
Så där gör min kärring också! Kommer hem och visar upp ett nyiköpt skärp, sen måste hon åka och köpa kläder som matchar skärpet :)
Det är klart vita PP matchar väl de flesta skotrar, så du har ju inte målat in dig i ett hörn ;)
 

shagwell

Välkänd medlem
17 jan 2011
1.202
0
16
luleå
Köpdjävulen har varit framme, finns ett litet problem dock... Ingen skoter :whistle:

Ett par PP skadar inte att ha liggandes... :embarassed:



En liten vattentålig gps med 4,3" touch och en massa hållare.. Om jag inte får in nån karta på den blir det väl att sälja till nån lycklig mc-åkare :eek:



Dags att uppgradera Ride North-stället tyckte jag också. :smile1::smile1:

Byxor: Klim Extreme Bib Lång
Jacka: Klim Klimate Parka




jag tycker att du skulle lägga pengarna på din john deere i stället...
 

hajfen

Välkänd medlem
11 jan 2008
1.794
0
36
Strömsund
Kan nog tala för Anton när jag säger att det inte är pengarna som brister i första hand utan tid och lust !
 

ENordstrom

Välkänd medlem
20 nov 2006
1.126
0
36
Skellefteå
Råkade bli en ny hjälm, nu skulle man bara ha haft nå brillor som fyller ut bra.
Någon som har nåt tips eller kanske rent av vet vad som passar i denna hjälm?
Är en Trooper 2:a.

Så ser den ut
 

Skotta_Snö

Välkänd medlem
27 feb 2007
142
0
6
Umeå
Har missat denna tråd så allt är inte köpt förra veckan, men ändå relativt nyköpt.

Ny hjälm, Shoei V-Moto
skotergrejer-2.jpgskotergrejer-1.jpg

Nya skidor, SLP PP, orange
skotergrejer-4.jpg

Fotstegsförstärkningar
skotergrejer-3.jpg

SLP Hot air elimination kit (lånad bild)
Polaris-Hot-Air-Elimination.gif

Handskydd, powermadd star (lånad bild)
66-3933HndgrdBlk.jpg

+ nya drev, kedja, insugsgummin m.m tråkigt men nödvändigt.

Blir förmodligen en Skinz float plate nu och jag måste ha nya brillor och en vettig ryggsäck.
Funderar på ett par 509 aviator goggles men är lite orolig att de inte passar i hjälmen.. de ser lite större ut än andra och hjälmens öppning är lite mindre än andra.
 

exlime

Välkänd medlem
22 jan 2010
234
0
16
Hittills har jag investerat i ett par 7" Slydog Powder Hound samt ett DJ variatorkit!
 

thullen

Välkänd medlem
1 jan 2000
3.092
5
38
49
Leksand
thullen.se
Har köpt och fått del-leverans på saker till min kommande ProClimb M 800 Sno Pro

Arctic prytlar, Men mer är på väg.


Bilden ovan innehåller
Cover
Hand Guards
Mount kit M 800
Shock guards
tunnel pack
Goggle holder
Switch guards

En Garmin Montana 600 har det blivit också.
 
K

kenth

008.jpg
007.jpg
Köpte en dragbil efter 9 månaders letande.
Trodde först att det skulle finnas många att välja mellan, men ack så fel man kan ha.
Fanns som mest 2 st på blocket samtidigt.
Sökte efter:
Volvo xc70 D5 AWD 2007
Automatlåda
Summum paket(mest för skinnklädseln)
silvermetallic
Under 7000 mil

Hittade en tant som skulle byta in sin på firma i Gävle. Köpte den av firman och fick två års garanti och nya bromspaket runt om och nya styrleder. Slängde på ett drag, mugghållare och en takspoiler och fick den för 30000kr under lägsta på blocket
och dessutom 1000 mil mindre än en som jag hade på gång i Umeå(som k-len hjälpte till kolla upp åt mig, tack än en gång).
Den är i grymt bra skick och tanten har inte drukit eller ätit i bilen(inga mugghållare). Skinnet är inte nerslitet ens i strukturen som det annars blir rätt fort. Hon har nog endast haft en shoppingbag i bagaget då det ser ut som nytt. Jävligt nöjd måste jag säga.
 
Last edited: