"Visa vad du köpt för skoterrelaterat" Bildtråd!

J

Jona$

Fick lätta rejält på lädret och hoppas det kan hålla lika länge som halvarssons :p
 

andymannen_no1

Välkänd medlem
9 mar 2009
510
3
16
Östersund
Fick lätta rejält på lädret och hoppas det kan hålla lika länge som halvarssons :p
KLIM kläderna är grymt bra så det är värt dom extra pengarna motför att köpa nåt halvfabrikat för lite pengar.. det är ju skillnad på skit och pannkaka, speciellt om det är sylt till pannkakan så att säga :)
 

cfh

Välkänd medlem
21 nov 2008
578
2
16
sthlm
Bukskydd och sportbumper till catten :)


Sent from my HTC One X using Tapatalk
 

setras

Välkänd medlem
1 jan 2000
526
2
18
Sollefteå
Blev en ny hjälm idag, hittade den i butik 500kr billigare än på nätet så slog till direkt. En Scott 350 Grid Locke samt ett utandningsskydd till den.

 

Leafo

Välkänd medlem
7 dec 2012
982
1
16
Strängnäs, Messlingen
Blev en Kevlar, verkar grym rent designmässigt med fickor etc. Ska bli intressant att se hur den håller med tanke på tidigare års problem.


Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
 

Krillekravall

Välkänd medlem
7 jan 2013
816
0
16
Jukkas
Aha. Du har fått din!? Har dom bytt riktning på dragkedjorna? På de gamla stängs dom framåt! Och efter en dag bland träden är alla öppnade av grenar å fickorna fulla med snö! Suger fett!!
 

Leafo

Välkänd medlem
7 dec 2012
982
1
16
Strängnäs, Messlingen
Aha. Du har fått din!? Har dom bytt riktning på dragkedjorna? På de gamla stängs dom framåt! Och efter en dag bland träden är alla öppnade av grenar å fickorna fulla med snö! Suger fett!!
Det är nog lite blandat på den fronten. De fickor som känns störst risk att de skulle öppnas av trädkramande går dock åt rätt håll (stängs bakåt).

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
 

Chris

Moderator
15 apr 2010
5.213
3
38
Nol
Nya spännband till min grön/svarta släpvagn :)

Godkända gör 544 kilo, så jag kan nästan lasta en Yamah :)
Vad är det för spännband...jag är på jakt efter nåt också att spänna fast skotern på släpet med?