Vill köpa bergsklättrare

Nisse_

Aktiv medlem
1 jan 2000
92
0
6
harrköping urugoy
>Ja jag skulle ha valt en
>Mountain Max!
>RMK är bara bångstyrig och
>ranglig :)
>Jag menar lägger du ut
>pengar och köper pipor till
>MM:en så får du lätt
>tillbaka de pengarna både på
>det ena och andra
>sättet..ingen kan köra ifrån
>dig och du kommer att vara
>först dit du vill!

Håll käft mangejävel, jag har hurt att du är ranglig och behöver rolator för att inte rangla ihop!

 

YAMAHA

Aktiv medlem
1 jan 2000
74
0
6
köp en rx-1 och sätt en 300hk turbo
och lätta den på sirka 50kg

yamaha skotar över allt och alla
 
S

sippola

Nisse här på forumet med en rmk 700 -03
han har nog ingen det är nog derför han inte kommer med några uppriktiga siffror utan bara pratar skit!!!!
 
E

erroll

nisse din fjolla rmk 700 03 är då inte nån värsting. jag har en rmk 700 01 och har dragit en rmk 800 03 för 03orna har ju nå krångel med tändningen. och ja kan garantera att en rmk 700 inte drar allt annat som du nu påstår
 

bengt1

Rookie sledder
1 jan 2000
11
0
0
men förmodligen överdrev han, men du är väll för inkompetent för att förstå de!

men å andra sidan så tycker jag att såna som Nisse_ borde försvinna härifrån för hans inlägg hjälper ju inte nån...
 

PJ

Medlem
1 jan 2000
30
0
1
är det jp? har du blivit skvatt galen? du kan ju inte köpa nån mm!!! om du gör det så måste jag straffskotta snö över dig!
 

Nisse_

Aktiv medlem
1 jan 2000
92
0
6
harrköping urugoy
håll käft alla jävlar å är inte så ##### avundsjuka. det var 800 rmk 144 som hade fel med CDI boxarna och lite annat.
Har bl a plockat mc 800, vi rejsade 7 ggr innan den sega arcticägaren fattade att han var dragen med hästlängder! och någon summit har inte en suck i de puder som ingen japan tar sig till!

 
U

Underrubriken

Nisse om man läser underrubriken så käns det som det är du som har blivit dragen av en A-C (jag hatar arctic cat)...:+
 
V

Vafan

Är ni mesar eller det självklara valet är ju Lynx Forest Fox med stående framvagn 396 matta och 440 fläktkyld motor värsta lappskotern.
Eller så 5900
 

Lelle

Medlem
1 jan 2000
8
0
1
Vilka barnungar det finns..........
Titta efter en som du gillar i utsesnde och pris, be sedan om att få prova den så ser du snart vilken du ska ha.

Kolla inte efter vad alla märkesbögar säjer.
Det spelar ingen roll vem du pratar med så är det bara deras märke som är bäst.

Ett litet tips:
* Yamaha, fina motorer men stötig
* Ski-doo, tungkörd kräver mycket
* Polaris, TUNG
* Arctic, saknar klippet i botten på gasen
* Lynx, har jag inte provat

Testa dej fram till just din skoter...