vilket är det snyggaste chassiet?

roppin_96

Välkänd medlem
26 nov 2012
308
3
18
Luleå
www.youtube.com
Själv skulle jag rösta på nya pro ride chassiet! dock så är de fula dekalkitt på dom org... men ett fett dekalkitt så tar proride chassiet vinsten!
 

SeriousSam

Välkänd medlem
9 feb 2009
1.887
2
38
Örnsköldsvik
Jag tycker att Arctics nya maskiner är riktigt fina med rätt tillbehör, såg en som var nästan helt svart här på forumet, och det är nog en av dom mest råa maskiner jag sett.

*hittade skotern som tillhör joont*



Annars gillar jag självklart det chassi jag själv kör, Pro Ride, tycker Polaris har lyckats grymt bra med utseendet på dom.

Rev kan också se mysig ut, men då måste man sätta lite egen touch på dom först.
 

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
Tycker att egenheten hos Yamahas Rx-1or är vackra, detsamma med ljudet.

Men ärligt så gillar jag Polaris Switchback Rush ganska mycket faktiskt. Den är lite egen och har en otroligt härlig personlighet.

Artic Cat har jag alltid haft lite svårt för men deras vit/orange 1100 HCR är också snygg så länge motorn inte är igång :)

På ski-doo's sida så måste jag nog säga att Freeriden 137 utan wrap är hur stekhet som helst. Har iof aldrig sett någon wrappad live så kan inte uttrycka mig så mycket om wrappsen.

Ockelbo har tyvärr aldrig haft något som intresserar mig förutom den där "moderna" maskinen som det var tal om ett tag men som försvann ut i glömska (?)

Lynx får inte vara med, mest för jag har ingen bestämd inställning till dom.
 

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
28
Dvärsätt
Vet inte exakt vad chassiet heter, men Arctic cats M7a eller Arcticcats 440 -04 till -07 (om jag inte har helt fel.) är de snyggaste chassina! :)
 

Ztolpzkott

Välkänd medlem
17 mar 2010
162
0
16
Umeå&Bygdsiljum
polaris rush eller arctic cats nya maskiner är ju ganska häftiga. men före arcticcat kom med sina senaste så låg polaris lååångt före med utseendet *tycker*
 

Fish

Välkänd medlem
29 dec 2009
990
1
18
Arbrå
Mitt chassie, det har jag byggt själv typ. Eller ja, jag har byggt det så som jag ville ha det iaf.
 

ozzy 93

Välkänd medlem
27 jul 2009
644
0
16
Aspås
Åker iq nu, men måste säga att ett gammalt indy chassie med rätt stuk måste vara det snyggaste genom tiderna.
 

procep

Välkänd medlem
30 jul 2010
346
0
16
Hatade IQ chassiet för typ 4 år sedan.. Det va jäkla fult!
Men det vände, nu e det bland dem snyggaste maskinerna som finns!
Så IQ rr chassiet eller nya RMK chassiet, båda är sjukt snygga!
 

ika

Välkänd medlem
1 jan 2012
1.238
2
38
Luleå
Svenska wolverine hade ju blivit en fulsnygg men hård skoter om nu inte projektet gått åt pipan.