Vilken olja kör ni med?

Sandström.

Välkänd medlem
7 feb 2011
142
0
6
Sundsvall
Jag undrar om det bara är jag som kör med omegas tvåtaktsolja?
Själv tycker jag den ät kanon men riktigt dyr (600 kr per liter....), men är det värt de eller ska man byta till ett billigare märke? Skotern kördes av den förra ägaren med omega.

Lindbom_Yamaha

Välkänd medlem
12 sept 2008
773
8
18
Hallstahammar/Älvdalen
Själv tycker jag den ät kanon men riktigt dyr (600 kr per liter....), men är det värt de eller ska man byta till ett billigare märke? Skotern kördes av den förra ägaren med omega.
Skulle aldrig personligen betala 600kr L för olja i mitt liv. Är flaskan gjord av guld eller ? :) hade bytt direkt utan tvekat.

Tullus

Välkänd medlem
13 jan 2009
2.042
3
36
Tullus/Östersund/Åkersjön
På riktigt? Vad är det för skoter du kör som du kostar på den oljan på?

ErkkiT

Välkänd medlem
4 apr 2012
320
0
16
Kiruna
Du måste mena per 4liters dunk eller???

Själv kör jag på teboil t2 snow helsyntet i min 800 p-tek funkar kanon rök och luktfri:D och för bra pris 47kr litern från finland men finns på lakkapä för 57kr litern också :)