vilken modell av renegade passar mig bäst?

EatenMoth72

Medlem
25 mar 2014
35
0
6
Umeå
tja
jag sitter o tittar på skoter nu varje dag. skoterfilmer på youtube rullar 12 timmar om dagen på datorn och man håller helt enkelt på att längta ihjäl sig. det är en ny skoter på gång, och pappa har sagt att det ska bli en renegade, men vilken ska man egentligen ha? jag förstår ju att det handlar om hur man kör. min körstil är följande:
* min nuvarande skoter är en ski doo formula III från 1997 tror det är en 600
* jag skjutsar nästan alltid, och jag har gjort illa mig ganska många gånger på att fjädringen slagit i botten efter leden.
* jag kör nästan enbart på leden, men det hade varit roligt om man hade kunnat vika av leden utan att sjunka direkt.


jag kommer köpa begagnat, och jag sitter just nu och tittar på ski doo renegade adrenaline 600 e-tec. är det den som gäller? eller finns det bättre alternativ för mig?

tycker den här verkar lite dyr, men jag vet inte. det fanns en -12 som hade gått kortare som kostade 75 000, men den blev såld. vad tror ni?
http://www.blocket.se/vasterbotten/Ski_doo_Renegade_600_E_tec_Adrenaline__11_62484838.htm?ca=2&w=3
 

trilla

Välkänd medlem
21 mar 2010
208
2
16
Umeå
Så sant monno. Väldigt vanligt att man köper skoter efter körning man drömmer om istället för körning man har i verkligheten....