Jag har köpt en Garmin62st med toppografiska kartan & hållare. Har tidigare haft handhållen gammal etrex och det känns ju såklart som ett lyft att ha allt bekvämt monterat.
Last edited:
Garmin Rino.Nån som vet av en gps med funktionen att man kan hålla reda på varandra oxå, förutom navigering. Skulle vara skönt att slippa allt irrande när man kommit ifrån varann!
Såg att du använder Monterra, har du haft nån Montana så du kan jämföra? Finns det några fördelar att ha Android programvara eller?Om du vill strömmata den från skotern så köper du bara till garmins MC-fäste / Instrumentbrädesfäste för en knapp femhundring, det är det fästet som följer med BRPs kit.
http://www.outdoorexperten.se/p-17279-garmin-montana-motorcykelfste.aspx
![]()
Så här ser det ut med Friluftskartan Pro V3 och Kartmans skoterledskarta på en Garmin Monterra.
Nej jag har inte haft någon Montana mer än att jag fick låna en sån en liten sväng innan jag fått min.Såg att du använder Monterra, har du haft nån Montana så du kan jämföra? Finns det några fördelar att ha Android programvara eller?
Garmin Astro 220 och 320 med hundenheten fäst nånstans på skotern skulle ju funkaNån som vet av en gps med funktionen att man kan hålla reda på varandra oxå, förutom navigering. Skulle vara skönt att slippa allt irrande när man kommit ifrån varann!