vilken års mod e snyggast?

vilka års mod e snyggast?


  • Totalt antal som röstat
    387

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
90-00, även fast det kommit några fina skapelser efter millenieskiftet också. Har inte något emot t.ex. Arctics M-modeller. :p
 

Bennet

Välkänd medlem
6 jan 2005
336
0
16
Lycksele/Umeå
www.rave643.tk
Fast jag bara sett dåliga bilder på den så måst jag säga att nya lyxen är riktigt grym, så måste bli 08/09 då. Sen en Ockelbo Turist är snygg på sitt sett också, 60-70 där då.
 
Last edited:

Jeens_

Välkänd medlem
4 nov 2007
1.136
2
38
Luleå
Jag tycker att rev:arna är mycket mycket snyggare än dom nya XP :) så revarna är helt klart dom snyggaste skotrarna
 

Gården

Välkänd medlem
23 nov 2006
510
0
16
Bollnäs
Snyggaste av alla är ju Iq600 rr -08, enligt mej iaf:p
instämmer, arctic cats nya M modeller eller vad dom heter ser ut som nå rena rama betongklumpar rent ut sagt. IQ:s 600 rr och revs nya skotrar har tagit ett stort kliv ifrån de andra modellerna när det gäller nya skotrar!
 

summit 800ho

Välkänd medlem
25 sept 2007
538
0
16
Nog är dom gamla rev och revo snygga, men m-chassiet är inte heller så dumt.
Tycker att allt innan -00 är skitfula.
Och nog tycker jag att t ex en formula ser mer ut som en utomjording än t ex xp:n.
 

jockemeec

Aktiv medlem
20 jan 2008
96
0
6
Arjeplog
Nog är det mellan 98-02 domm snyggaste skotrarna kom jag har inget emot tex reven, gjillar körställningen osv.. men jag tycker klart att dom bara blir fulare.
Gjillar även 70-80tals maskiner.:p
 

woll

Välkänd medlem
2 feb 2008
104
0
6
Jag måste ju säga att man är svag för v-maxarna.
Röda yamaha v-max4 är ju skitläcker samt V-Max 600 xt -96.

fulast... det var svårare.. men bland skotrana detta år måste det väl vara artics Twin Spar chassit
 

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Måste säga att min ProX ser exakt ut som en skoter ska se ut.
Detsamma gäller även Edge X som använder sig av samma kaross.
Man kan iofs säga detsamma om många äldre skoterkarosser också men den lyckas kombinera att se modern ut samtidigt som det ser ut som en riktig skoter...
Men jag gillar även designen på Rev (ej Stealth, för kantig) samt det "riktiga" IQ chassit, dvs 440/600RR.
 

kliariarslet

Medlem
13 jan 2008
34
0
1
edsbyn
Check Outhttp://www.suplive.net/video/
Jag röstade 90-00 tycker inte dom nyare ser ut som skotrar... Dock så tror jag att man inom några år har vant sej lite bättre , så då tycker man säkert tex en REV är skitfin .. men just nu så äre -90 till -02 typ... fulaste skotern jag ha sett är nyaste Phazern USSHHH:p en skoter må väll ha en huv iaf elle?!?! :)

du har så rätt så, skotrar ska ha en huv att fälla upp:p jag tycker nog nästan den gamla phazern ser coolare ut.!!!
 

fusionären

Välkänd medlem
4 dec 2005
752
0
16
Billsta, Örnsköldsvik
Allt som är nytt och udda upplevs som fula till en början.
Vem tyckte inte att reven som kom 03 såg ut som en insekt:laugh:
Men med tiden vänjer man sig och tillslut uppskattar man den nya
designen.

Tror även att vi som äger dom fula ankungarna och får känna på den otroliga körställningen och komforten snabbt förälskar oss i formerna.

När Polaris fusion såg dagens ljus så tyckte jag det var den överlägset fulaste skoter som lämnat en fabrik.
Nu sitter jag dock med en och är överförtjust med både körupplevelse och design.

Har dessutom lite idéer på moddning som förhoppningsvis kommer att göra den grym.