vilken års mod e snyggast?

vilka års mod e snyggast?


  • Totalt antal som röstat
    387

skrotarn

Välkänd medlem
16 nov 2007
276
0
16
luleå
vilka års modeller e snyggast?? själv tycker ja 90talare e mycke snyggare än 08 osv då dom ser ut som utomjordingar...
 

skrotarn

Välkänd medlem
16 nov 2007
276
0
16
luleå
ja tycker att från 05 blir dom bara fulare å fulare... liknar inte ens skotrar... 02 e väl sista modellen som e snygg... enligt mej iaf...
 

t0k_SXViper

Välkänd medlem
15 okt 2006
308
0
16
37
Örnsköldsvik/Mjösöby
ja tycker att från 05 blir dom bara fulare å fulare... liknar inte ens skotrar... 02 e väl sista modellen som e snygg... enligt mej iaf...
Där håller jag med dig helt och hållet! Alltså skotrar som görs idag är inte ens lite snygg (finns få undantag).
Nästa gång det är dags att byta skoter så kan man inte titta på 2006-, vissa skotrar är ju ett skämt! Man skrattar ju åt dom!
 

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
Morsans reaktion när man visar nya skotrar ur någon tidning "Ser ju inte ens ut som en skoter"...

Själv kan jag bara säga att jag riktigt gillar utseendet på REV MXZ och renegade, Nytron, nyphazern, och ArcticCats senaste racemaskin, Rev-XP är riktigt snygg svart, inte som gul :)
 

fanatic_power

Välkänd medlem
3 nov 2006
140
0
6
luleå
om man tänker alla skoter märken och modeller så var väl åren 01-02 de år då dom snyggaste skotrarna byggdes. på senare år är de bara ett fåtal modeller som varit snygga.
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
srx 700 -01/02 är nog den SNYGGASTE skotern.

hurvida den är rolig eller ej är ju en annan femma.
men snygg som fan
 

widell1111

Välkänd medlem
11 okt 2006
692
0
16
sundsvall
Jag röstade 90-00 tycker inte dom nyare ser ut som skotrar... Dock så tror jag att man inom några år har vant sej lite bättre , så då tycker man säkert tex en REV är skitfin .. men just nu så äre -90 till -02 typ... fulaste skotern jag ha sett är nyaste Phazern USSHHH:p en skoter må väll ha en huv iaf elle?!?! :)
 

hebbe

Medlem
9 dec 2005
36
0
1
Sundsvall
Jag röstade 90-00 tycker inte dom nyare ser ut som skotrar... Dock så tror jag att man inom några år har vant sej lite bättre , så då tycker man säkert tex en REV är skitfin .. men just nu så äre -90 till -02 typ... fulaste skotern jag ha sett är nyaste Phazern USSHHH:p en skoter må väll ha en huv iaf elle?!?! :)
Håller med till 100%!
 
D

Daweasel

Kom igen! Är inte Ski-Doo:s Stealthdesign grymt snygg så säg!?
 

Holländaren

Välkänd medlem
6 dec 2007
108
0
6
Stealthdesignen är för kantig, skotrarna ser ju ut som optimus prime eller nån rymdskepp typ.

Jag har precis köpt det jag tycker är den snyggaste skotern som någonsin har gjorts, en svart MXZ 700 -01.
Så min röst blev 00-08 även om skotrarna inte direkt har blivit snyggare dom senaste åren.
 
F

FlewFish

Alla skotrar efter -02 ser fan ut som skit, sen att idioterna fortsätter att köpa och sponsra den otroligt fula utveckligen är bara barnsligt..

En skoter ska vara en skoter inte någon ***** farkost från en annan galax..

Ett bra exemepl på hur ful en skoter kan bli är nya Yamaha FX :mad: