Vattenmaskiner.

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
28
Dvärsätt
Jo, jag har inte hittat någon direkt liknande tråd och jag tycker att det är lite trist att forumet är ganska dött under sommaren så startar jag den här tråden för att få se bilder och liknande på användarnas vattenmaskiner.

Jag äger själv ingen så jag har tyvärr inget att bidra med, men har ett bygge på gång, så det kommer, det kommer! ;)
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Hat ingen själv. Men brukar använda oss av broders vattenskoter, en slö 155hk gtx och dra lite wakeboard med. Helt klart ett roligt intresse:)

Sen har ju mor å far en gammal plast båt med en 5hk av nå märkte jag glömt bort:)

Eller var det nå annat TS var ute efter?;-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Har ingen jag heller , men försöker lura av brorsans hans polaris 650 som jag då tänkt bygga till vattenskoter :D
 

LynxtuktarN

Välkänd medlem
11 jan 2011
1.124
4
16
Obbola
Har en 4,2m liten plastdunk med en defekt 8hk Suzuki, haha och vilket ekipage sen.. kan int annat än jävlas, har haft hål i kölen så man fick ösa medans man körde och det tog ett bra tag innan ja fatta det.. och diverse motorstopp mitt ute i vattne, defekt flottör, problem med att motorn bara tjurar o vägrar starta då det verkligen behövs, o för o stänga av skiten måst du ta till kniv (bokstavligt talat)... sen äre populärt att motorn lägger av bara för att den känner det också, skitkul då du står o fiskar o de börj på att regna..

nä fyf*n ska bli en kul sommar på sjön detta! ;D
 

monno

Välkänd medlem
16 okt 2010
3.605
92
48
Örnsköldsvik
Hahaha bilden jag fick i huvet över minen din granne har när du kommer in med båten, tar fram kniven i högsta hugg och sticker ihjäl motorn:p