D
dvane
Bästa stället och inte så längt är Vemdalen. Finns hur mkt berg och snö som helst att vada runt på 
Hehe jodu, brukar du köra mkt där omkring ?håller med karats är skoj som fan![]()
Ska du pumpa puder och köra lite led så är Norra Dalarna trevligt, Sälen är väl OK om man passar på att åka skidor samtidigt...tycker dock det är lite för mycket folk där..
Åker man ca 5-7 mil till så kommer man till betydligt trevligare ställen där man kan ha ett helt fjäll för sig själv..
Vill du köra efter pistade skoterleder så bör du åka längre upp....
Jag är uppe ca 2-3 gånger i månaden...Jag var upp till gördalen i vintras, körde kring gördalen och en vända över vad jag tror var drevfjället till drevdagen och hem över skogen mellan drevdagen o gördalen. Men det jag är ute efter är att klättra på fjällsidor och hängdrivor, inga leder. Drevfjället känndes värdelöst, men det kanske finns något bra ställe på det också? Stenigt och jättedåligt med snö var det på fjället också men det var nyår och bra i byn. När vi var i drevdagen talades det om några raviner mot norska gränsen om jag inte minns fel, kan det vara något eller vart ska man ta vägen? Hur ofta är du där uppe sen i vinter?
Jag är uppe ca 2-3 gånger i månaden...
Finns en hel del fina ställenBara man hittar dit...
Uppe på kalfjället är det inte mycket att hurra för utan det är ju i dalgångarna man villa varaTyvärr har länstyrelsen stängt av hela fulufjället och även Lillådalens naturreservat... Lillådalen hade massor med fina ställen att leka runt på tyvärr...
jo endel från purkijaure och upp.Hehe jodu, brukar du köra mkt där omkring ?![]()
Fan vad niice! Vart bor du? kanske vi kan dra nån repa i vinter om du är vid dessa trackter och körjo endel från purkijaure och upp.![]()
håller med där till 1000% har själv stuga där uppe:rock:Frostviksfjällen, Blåsjön/jorm är mkt troligt ett av sveriges bästa områden för skoterkörning
Håller med jag bor i gäddede typ 1 mil utanför jorm!håller med där till 1000% har själv stuga där uppe:rock: