Var är tidningen??

DanielPiteå

Välkänd medlem
5 jan 2006
246
0
16
Piteå
Är det bara jag som inte fått tidningen än, jag menar kom den inte ut i affärerna i södra Sverige förra veckan?? Har alltid trott att vi prenumeranter skulle få den först!?!

//Daniel
 

JesperL

Välkänd medlem
6 sept 2004
156
0
6
41
Ludvika
Jag har då inte heller fått någon än... Vart är den??? Vill ha lite läsning nu ju!!!
 

pl_84

Välkänd medlem
1 jan 2000
242
0
16
Sitter vid brevlådan och vänta.. börja bli lite kallt, hoppas den kommer snart...
 

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
Vill också ha den... irriterande att den finns ute i handeln innan vi får den...
 

Notna_91

Välkänd medlem
15 dec 2006
268
1
16
Frösön
SILVERPAKETET

Prenumerera på Snowmobile du också!

Du får 6 fullmatade nummer för endast 289 SEK och det en hel vecka tidigare än den finns ute i handeln!

Prenumeration på Snowmobile.

------------------------------------------------
Noterna vad som står om när man ska få tidningen, hehe

/Anton
 

GLS

Välkänd medlem
13 dec 2005
572
0
16
Köpte den idag, eller igår om man ska va petig ;). Mycket läsvärt nummer.
 

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
33
Var på affären idag och såg att dom fått in tidningen, men jag som prenumererar borde väl få den före dom lr? För jag har då inte fått min än.
 

JesperL

Välkänd medlem
6 sept 2004
156
0
6
41
Ludvika
Var ju samma sak vid förra nummret för mig... Men då typ bara några dagar senare än i handeln... Är ju jätte kul att va prenumerant när tidningen aldrig kommer...

//JesperL
 

j-son

Välkänd medlem
18 jul 2006
1.157
4
38
33
Ja precis, vad är det för mening att prenumerera när tidnignarna ändå kommer ut i affärerna/butikerna först? Är det inte det som är meningen med att prenumerera? att man ska få den före?
 

Pitabroed

Välkänd medlem
7 nov 2005
3.254
77
48
Övik
Och hur många gånger har detta hänt? Första gången jag varit med om iaf så det är nog ingen katastrof..
 

repeter

Välkänd medlem
4 okt 2005
1.272
0
16
Borlänge
Nej ingen tidning idag heller. Fast den lokala tobakshandeln där jag bor har haft den i flera dar..... Nä det blir nog ingen förlängning av prenumerationen.
Det är ju bättre att köpa lösnummer så att man iallafall kan läsa den samtidit som alla andra
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Nu premunerar inte jag, så detta drabbar ju inte mig. Men vet att en annan känd svensk skotertidning har haft samma problem.

Och någon sa att "dom kommer säkert skylla på posten igen" ? vadå skylla? Ni ser ju själv att tidningen är KLAR eftersom den finns på kiosken osv. Tror ni verkligen som sitter och TJURHÅLLER premunanternas tidningar bara för att ni ENKOMT ska få den senare?

Visst, alla gånger den kanske inte kommer en vecka tidigare än kiosken får den. Men när väl kiosken har den så VET ni ju att den är klar, och att dom är skickade. Så VEM Förutom posten kan rå för detta? då kioskerna får deras buntar "i tid" ?

Näe, tycker inte detta skall gå ut över skoterleden, men det verkar ju göra det (inte så konstigt kanske). Så än OM ni tycker illa, så vänd er mot posten, för skotelden har ju bevisligen skrivit klart tidningen. Sen om posten är ena ***** sega k*kar så är det inte skoterledens fel.

Mina 2c
 

pl_84

Välkänd medlem
1 jan 2000
242
0
16
Men det är ju lite konstigt om ingen som prenumererar får den itid eller??
Ingen mer prenumererar för mej iallafall... Tråkigt men sant..