Var är tidningen??

emmes

Välkänd medlem
1 apr 2006
252
0
16
Nu premunerar inte jag, så detta drabbar ju inte mig. Men vet att en annan känd svensk skotertidning har haft samma problem.

Och någon sa att "dom kommer säkert skylla på posten igen" ? vadå skylla? Ni ser ju själv att tidningen är KLAR eftersom den finns på kiosken osv. Tror ni verkligen som sitter och TJURHÅLLER premunanternas tidningar bara för att ni ENKOMT ska få den senare?

Visst, alla gånger den kanske inte kommer en vecka tidigare än kiosken får den. Men när väl kiosken har den så VET ni ju att den är klar, och att dom är skickade. Så VEM Förutom posten kan rå för detta? då kioskerna får deras buntar "i tid" ?

Näe, tycker inte detta skall gå ut över skoterleden, men det verkar ju göra det (inte så konstigt kanske). Så än OM ni tycker illa, så vänd er mot posten, för skotelden har ju bevisligen skrivit klart tidningen. Sen om posten är ena ***** sega k*kar så är det inte skoterledens fel.

Mina 2c

OM man betalar för att få en leverans då inte 2 veckor efter alla andra...
Och det tar fan inte länge för posten att leverera jag bestället ofta från skåne osv det tar 3-4 dagar för datorer osv.....
Men en ***** tidning?!?!

//Emmes
 

pl_84

Välkänd medlem
1 jan 2000
242
0
16
OM man betalar för att få en leverans då inte 2 veckor efter alla andra...
Och det tar fan inte länge för posten att leverera jag bestället ofta från skåne osv det tar 3-4 dagar för datorer osv.....
Men en ***** tidning?!?!

//Emmes

Håller med dej!
 

DanielPiteå

Välkänd medlem
5 jan 2006
246
0
16
Piteå
Nej ingen tidning idag heller....fan vad jag blir irriterad. Postens fel eller inte något är ju i alla fall galet då vi prenumeranter skall få den 1 vecka före butikerna:mad: . Vore kul att få en kommentar från någon som VET vad som felat och vad som kommer att göras för att detta ej upprepas detta är trots allt min 3:e tidning som kommer långt efter min lokala bensin mack! Hoppas i övrigt på bättring då tidningen enligt mig utklassar sina konkurrenter och för mig finns det inget alternativ!

//Daniel
 

repeter

Välkänd medlem
4 okt 2005
1.272
0
16
Borlänge
Men va fan ingen tidning idag heller...Då vet man att det blir tidigast på måndag nästa vecka.
Det var då märkligt att det går att skicka iväg tidningarna till affärn men inte till prenumeranterna
 

mange .

Välkänd medlem
14 feb 2007
248
2
16
sundsvall
ringde i dag och kollade varför jag inte fått någon tidning men det var registrerat att dom hadde skickat en tidning till mig i deras data fast jag inte fått någon men dom skulle skicka en ny , här får ni telenr till dom ansvariga 08-7996292 så löser sig det nog.
 

emmes

Välkänd medlem
1 apr 2006
252
0
16
ÄNTLIGEN jag fick min tidning IDAG varför ska det ta denna tid?! tack iaf :D

//Emmes