Vad ska jag köpa?

AlexanderB

Välkänd medlem
30 nov 2007
162
0
6
Stockholm
Tjena Grabbar!... samt tjejer!
Tjänade lite pengar i sommras (9000:) och så sålde jag min skoter men det blev så att jag var tvungen att lägga pengarna på en bil än en ny skoter men i varje fall så blev det lite pengar över. Och jag har ju absolut inga planer på att sluta köra skoter :rolleyes:. Så jag undrade om någon vet någon BRA sportmaskin för typ 10 tkr som går bra. (Tills nästa säsong då man kanske har tjänat lite mer pengar för då kanske man har ett nytt jobb:hmmmm:)

Tack på förhand!:ciao:
 

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
Ska ligga i köprådsforumet! Men kolla på Polaris Indy 500, Arctic Cat's äldre ZR (440, 580 m.fl) och ZRT.
 

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
49
Orsa
spara pengarna och köp nå vetigare nästa vinter!
Håller med, spar pengarna som du har o börja spara o köp en till nästa vinter så har du en skaplig skoter.
ist för att köpa en 9000kr skoter som du får skruva med och lägga ut lika mycket till innan du kan åka utan att vara rädd att den rasar när du är ute
 

Skidoolainen

Medlem
27 dec 2008
38
0
1
Sundsvall
Du har ju de gamla skidoo slädarna likt den jag har, haft den nu i två månader och är helnöjd. Går som fan och har en stabil motor, men den är tung att jobba med i puder men rolig. Fast det ska man kunna avhjälpa med bredare skidor. Lite klen boggie är det väl men den duger om du inte planerar rejäl hoppning eller vägen bly som jag gör :)

Sen är ju gamla polarisar rätt stabila typ xcr 440 osv gärna sp :)