Hej på er!
Nu tänkte vi dyka in i elektroniken på gamla Polaris, är det någon där ute som är bevandrad i ämnet?
Finns det något öht. man kan "göra" på insprutningen, justering av tomgångsvarvtal, bränslemängder, osv.?
Vet att vissa -92or hade en "enrichment switch", har sett det på nån 500. Fanns den även på RXL? Hur fungerade den och hur/till vad var den kopplad?
Vad är det som bestämmer när den har lämplig tomgång? Hur fungerar "kallstarten"?
Har ni info, erfarenheter etc. så dela gärna med er!
Nu tänkte vi dyka in i elektroniken på gamla Polaris, är det någon där ute som är bevandrad i ämnet?
Finns det något öht. man kan "göra" på insprutningen, justering av tomgångsvarvtal, bränslemängder, osv.?
Vet att vissa -92or hade en "enrichment switch", har sett det på nån 500. Fanns den även på RXL? Hur fungerade den och hur/till vad var den kopplad?
Vad är det som bestämmer när den har lämplig tomgång? Hur fungerar "kallstarten"?
Har ni info, erfarenheter etc. så dela gärna med er!