Vad har ni hittat för kul när ni har fixat med era bilar?

Error^

Välkänd medlem
5 nov 2007
366
0
16
www.pixbox.se
hittade ca 1000 Yen i min evo när jag plockade ur hela inredningen och rensade den på asfaltmattor o en och ett japanskt visitkort
 

RotaX447

Välkänd medlem
24 sept 2005
3.206
0
36
Boden
i en gammal merca jag köpte så var det helt ärligt en hel driva med exakt likadan korkar från koskenkorva tror jag det var eller absolut.
säkert 50 stycken i en hög i bagaget.kan ju undra vad han har sysslat med...

en sportbag fullsmockad med kläder.

köpte en opel av en zigienar i den låg det också en del kläder i bagaget.bla en fodrad flanell.

hittade en startmotor,plåtsax och lite kepsar i en bil jag köpte för ett tag sen av en kompis
av samma kille köpte jag en bil för nått år sen och i den låg det bla arbetskläder och en oljekylare i.

obligatoriska är ju ölburkar och kapsyler också.

har hittat en massa saker.man hittar ju alltid nått kul/konstigt i bilar men börjar ha haft så många
 

ErikBerg

Välkänd medlem
14 apr 2006
2.957
8
38
Utanför Umeå
I en BMW 1600-2 1970 hittade jag:

* tre döda möss bakom dörrpanelen.

* Följande klotter på plåten bakom ryggstödet: "Roger "hjärta" Berit". :)
 

Trapper 602 (503)

Välkänd medlem
23 apr 2009
1.288
1
16
28
Haparanda Kommun
Jag hittade ca 20 st glödstift, 5 st patroner till en tysk Mauser, typ 7.62mm eller nått. En hel massa felkopplingar i elsystemet -en fläkt som gick baklänges (fel kopplad). Blinkers som blinkade vänster när man skulle blinka höger, och tvärs om, helljus kopplade till signal hornet, fast svetsad startmotor i växellådan. Ett playboy emblem på instrumentbrädan. Försäkrings och besiktnings papper stoppade under golvmattan.
-Men ingen rost :)

Annat ska det väll inte vara väll, har ju inte hållt på så mycket med bilen ännu.
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
35
mellansel
www.skoterlon.nu
Har aldrig hittat nått kul i mina bilar. Men en bekant va på max och skulle äta. Sen gick han ut med sin kompis, satt sig i bilen, kom närmare en mil innan dom upptäckte att det låg ett fyllo och sov i baksätet...
 

okksson

Välkänd medlem
29 mar 2008
652
0
16
malå
hittade över 100 oöppnade brev från kronofogden och polisen under sätet i min gammla merca, en halvdrucken whiskey, ett antal gevärsskott, några kilo hundhår, flera verktyg.
 

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Böt tändningslås i brorsans V70, under rattkåpan låg en ficklampa, modell stor, som någon tydligen mekat kvar där.
Hade det vart en liten så visst, men den här va verkligen rejäl.
 

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Det konstigaste jag hittat var när jag köpte en baslåda (begagnad) och skruva lös basen så låg det ett halsband, kvinnomodell, i lådan. Annars är det väl mest skräp, mindre handverktyg och pengar under baksätet är ju alltid en klassiker..
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Hittade en massa äckliga wunderbaum överallt i bilen när jag köpte den. Kastade ut ca 6-8 stycken (alla var dolda typ under sätet osv) och gjorde en rejäl rekond men det luktade ändå när jag öppnade bakluckan, det visade sig att förra ägaren hade även gömt några i verktygs påsen och under reservdäcket..nu efter ett par månader senare luktar det bil igen :/
 
R

räsern

hittade över 100 oöppnade brev från kronofogden och polisen under sätet i min gammla merca, en halvdrucken whiskey, ett antal gevärsskott, några kilo hundhår, flera verktyg.
haha.. Läste du breven från polisen?