Vad får man för max 30000:- ??

E

Ej medlem/Inloggad

zr..

arctic cat zr har allt du behöver, grym boggie, bra dämpare, bra i puder och piskar lederna som satan!! den ultimata skotern...
 

SMiT

Aktiv medlem
9 okt 2004
62
0
6
JmK
Ej medlem/Inloggad skrev:
du ska inte köpa zl modellerna, jag har några polare och varenda en av dem har skurit 2 sesonger irad!!
Jasså så ZL är inge bra? Har kört morsans hela vintern för jag har inte haft en egen och inte har den skurit en gång på lite över 500 mil och inte slitit av en rem heller. Iofs är det en -02 modell men det är ingen dålig serie iaf enligt mig. Dock är den optimerad för led så de är nog inte så stor rekommendation på en sådan i snö. Ska du köra den i djupsnö så behöver du full gas hela tiden och full gas när du far ut i snön ;)

Zr modellen är dock bra på båda så jag skulle nog tagit och satsat på en sådan.
 

lojden

Medlem
11 maj 2005
26
0
1
Sundsvall
Finns ju mängder av skotrar i den prisklassen.. några exempel:
Ski Doo Formula 500
Arctic Cat ZR 440
Yamaha V-Max 700
m.m tja listan kan göras hur lång som hellst, satt och kollade på blocket nyss. Finns ju en fin funktion där man kan välja maxpris på annonserna:)
Hoppas du hittar dig nån fin maskin att leka med till vintern :D
 

linbä

Medlem
30 dec 2004
20
0
1
Borlänge
Nu var det ju så att det inte var jag som skrev inlägget om att dom skär.
 
Senast redigerad av en moderator:

Mjo

Medlem
1 jan 2000
22
0
1
Umeå Sverige
Jag har haft en ZL i flera år, och det enda felet som har varit på den är att bakre originaldämparen i boggien blev knäckt, så det är mkt skoter för pengarna;)
 

skinark

Medlem
24 jan 2006
44
0
1
skellefteå
mikael.s skrev:
hej jag skulle vilja ha nåt tips på en skoter man kan får för 30000 och biligare.

De fins okså¨yamaha .. såg att alla så Arctic Cat beror på om, du vill de ska *****s mkt då tar du Arctic Cat:D